Thursday, May 22, 2014

PHOTOBOOK KAWEN AKU...

tengahri selasa..
en.Gdex bawa bungkusan untuk aku..
heheheh....buku kawen..
dari abang aku..shah alam..MR.Omar...
comel sangat....
tima kasih atas hadiah ni...


muka depan...

yang ni masa nak makan2..
aku masa ni dah tahap kebulur..
sapa kata jadi pengantin dok lapor..
lapor weyhhh...

yang ni masa majlis sambut menantu..
hantu macam aku..hahahaha....


12 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

wah..ctknya..cmna nak tmph ni kak..mahai x?

Ujie said...

Bestnya...hadiah pulak tu, double best!

Thn lepas adik akak kawen, pun akak hadiahkan photobook. Tp murah je...tgh promo. :)

t.a.t.a said...

Alaa jauh nya gambar pengantin tu. Nak tengok.

ecah khalili said...

bestnyaa..xpenah terpikir nak buat sebagai hadiah.. =)

HeNRieTTa JoSe said...

Photobook...sngat cantik....pndai abg akk...berseri seri pengantin...

PS...akk dah shat?

shahdiana said...

CANTIKNYA..AWAT TUNJUK GAMBAR SIKIT SANGAT EITA...BOH LA BANYAK2 SIKIT

Kolya Ganesh said...

Photobook... realy realy beautiful..... upload more photo lah datin... nk tengok lah..

JR said...

Laa..mengapa tak tunjuk bilik pengantin sekali..?
Apa pun semoga Eita dan suami kekal abadi ke hujung nyawa dan segera dilengkapkan dengan kehadiran anak2 yg comel...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Alahai betapa jelesnya! Sayang semuanya dah terlambat. Tak pe, tak pe doakan kebahagiaan untuk pasangan bahagia merupakan satu kebajikan juga. Semoga bahagia eita dan suami ke akhir hayat...

eita said...

sha....akak tak tahu lah dik...orang bagi...


kak ujie...hehehe....tu lah kan...yang ni tak tahu plok berapa...


tata...hari tu dah tengok kan..kan...


ecah khalili ...nanti leh bagi hadiah kat sapa2 plok kan..



rietta.....terharu tu...alhamdulillah sihat ..


shahdiana....heheh..segan lah tunjuk gambo banyak2...



kolya ganesh....apa u mau tengok..hari tu i sudah upload kan...



JR...amin...


tajnur...waalaikumussalam....hehehe....jeles tak baik untuk kesihatan yob..amin

eMMe said...

eh eita! dah kawen?bile? tak kabo pun kat akak... so sori la tak tau crita terkini eita.. ade gambar kawen kt blog tak, nak tgkkkk....

hainom OKje said...

Teringin nk buat photobook eita....tapi entah bilalahh agaknya......kita kena pilih gambar sendiri yeh Eita....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...