Sunday, May 25, 2014

SEMUT DI TITIAN USANG..

tengah duk menjahit ada sekor semut sesat..
besar plok tu..
ntah dari mana pun tak tahu lah...
goreng pun sodap ni...hahaha...
ntah apa yang di cari pun tak tahu lah...
apa2 hal...
ambik gambo dulu wat kenangan..
seblom aku buang dia kat atas pokok..




17 comments:

Djangkaru Bumi said...

fotonya bisa sebagus itu ya ? pakai kamera apakah ?

HeNRieTTa JoSe said...

Besornye...hijau plak tu....

ewanthology said...

buat semut goreng tepung.... heehhee

JR said...

Goreng rangup2 tentu sedap kan?? Boleh ganti ikan bilis....

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Orang baru kahwin eita, darah tengah manis. Tentu le ada semut yang merayau-rayau!
Jangan dibuat makan semut, nanti lupa pula niat nak mandi!

Acik Erna said...

dah dah boleh menjahit ye eita

ros_reeza said...

besarnya.. menggigit tak tu?.

eita said...

djangkaru bumi...kita pakai canon...


rietta....tu lah..akak pun tengah fikr semut gapo dia ni...


ewanthology...hahahah..sedap jugak tu...


jr....hahahha...nati try bat..


tajnur...waalaiakumussalam...hahahahaha..ada je yob ni...



acik erna...dah boleh sikit2...


ros_reeza...tak tahu lah plok gigit orang ke tak

HeNRieTTa JoSe said...

Ps...haah, matrik daftar hr nie...esok dh orientasi...

Khamsi Abdullah said...

semut ni y orang sangkut buat umpan tu kan?

eMMe said...

eita... tak penah jumpe la semut rupe ini.. besar sungguh... kalo gigit sakit n bisa tak ek? huhu..

Tihara said...

acer mung masok semuk cicoh budu..keh3


HeNRieTTa JoSe said...

PS..dua org...meriahnya...tpi xbest sangat bila org suka banding banding...gambang dekat larr sket...klu pilah tu jauh lerr...

Cik Pena said...

bosa tul somut tu....hehe

eita said...

rietta.....ooooo..anak sedara akak pun mask matrik jugak 2 orang...



khamsi ...x tahu lah plok...



emme...tak tau lah plok kak...takde plok dia mengigit..



kak tiha...hahahha..agok2 sedap dok...


rietta....memang meriah...


cik pena...hehehe....ciptaa Allah

Siti Fatimah said...

pandai nya eita snap.. sharp.

hainom OKje said...

Tak pernah tgk semut macam tu Eita....semut VIP kot tu....kalau tidak takkan dia jumpa datok hehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...