Saturday, May 24, 2014

JERUK PELAM...


Takde apa nak update sebenar nyer..
kebetulan pagi tadi baru sudah wat jeruk pelam untuk 
kawan aku..
mengidam anak tekak...
sebelom dia datang ambik aku..
pow untuk sesi fotografi dulu...
sapa nak meh lah..
pelam banyak lagi kat umah aku

9 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Nak nak....meh pos sni sket....

JR said...

Jeruk pelam?? Macam ada petanda baik dan berita baik akan masuk entri aje....

sHaRiNa eLyaNa said...

wah sdpnya, pelam ni mangga kan kak?

Acik Erna said...

Sedapnya eita

adrianna syaz said...

Wuu..sya mau plam..nyum2

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Sudahlah belum selesai terkedu melihat gambar perkahwinan eita, ini pula kenapalah siksa saya dengan jeruk pelam ni! Bak mai sini, Kecur lidah rasanya....

eita said...

rietta....heeheh..boleh ke?


JR...hahahah..kalau ada petanda baik tu alhamdulillah....


sha..ye...


acik erna....acik nak?


adriana syaz ....banyak lagi ni meh lah..



tajnur...waalaikumussalam hehehehe..nape terkedu plok yob...meh lah yob..banyak lagi ni...

eMMe said...

umah eita kat ner? kalo dekat, jap gi akak sampai ehehhe.. memang bangkit selera akak la eita, walaupun baru pas makan nasi goreng, hehe..wat cuci mulut lak la kan...

hainom OKje said...

Tunjuk gitu jer ke Eita....resepi tak de ke?...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...