Wednesday, May 28, 2014

BAJU RAYA........cucu aku..

dalam kaki sakit berjaya jugak aku siap kan baju melayu cucu aku..
hehehehe..
meriah hari raya nanti...
yang mak dia punyer aku nak bawak bekal ..
masa kat umah MIL aku..
nanti takde lah bosan sangat...


jangan lah mak ayah cucu aku ni marah...
baju melayu bermanik bagai..
hahahahaha...

14 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Jgn marah, kita cuma tanya je! Belum apa2 lagi dah siap baju melayu utk cucu nanti tak timbul riyak ke pada budak ni? Oops ria (riang ria)

umi alya said...

manikpn manik le, janji kreatif

HeNRieTTa JoSe said...

comeinye...uiks...siap manik lagi....

JR said...

Cantiknya baju...nanti bolehlah tempah untuk cucu penakan saya pulak..

Tihara said...

ita ni minat anok puang ni,
habis baju melayu dilabucikan ter..
heheh..
seronok cucu ita baraya taun nih :)

Ujie said...

jgn cucu mu malu nak pakai sbb ada manik sudah le..hahaa

ni kalau ita dpt anak pompuan, mesti penuh manik kat setiap baju dia.

LYAfrina said...

alahai..comeynyer..siap manik2 lagi

Diana Rashid said...

lawa la ada manik..tak la kosong je..kan??/mesti maknye suka.:)

Mar Mansor said...

rajinnye..dah siap bermanik bagai..

eita said...

TAJNUR...waalaikumussalam....hahahaha...takde nak riak nyer yob..saja suke2...


umi alya...ha'ah kan kak..


rietta....hahahaha..saja je buat...


jr...boleh..beres je..


kak tiha...hahahaha....comel nyer lah kalau anak puang kite pakai kan kak....ayu je...



kak ujie...dok tau lah ye malu ke dok....itu sudah semestinyer...



lyafrina..hehehehhehe



diana rashid...dok tau lah suke ke dok..tunggu diorang datang ambik lah..


mar mansor.....yang ni terlebih rajin..

Siti Fatimah said...

kalau dekat kompom akak tempeh baju naiim eita ooi........

hainom OKje said...

Cucu pun dapat baju raya...Anak sedara ada berapa ni Eita....
Eh takkanlah nak marah....datok dah buat penat penat....

QasehnyaRania said...

datuk ke main jahit manik ye..
baju datuk n datin dh siap ke?

shahdiana said...

cantik la eita jahit manik...ni jeles ni...bulan ni & bulan depan pakat2 orang dok upload baju raya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...