Monday, May 19, 2014

HADIAH LAGI..


dapat FM dari istanbul..
regular costumer aku bagi..
yang wana hijau tu sabun muka zafran..
yang warna kuning tu sabun muka zaitun..
tak leh gi istanbul dapat hadiah dari istanbul jadi lah kan..

hadiah hari jadi ...
dari anak sedara aku...
Ir.siti husna..
awal sebulan hadiah ni dah sampai...
kite suka..

13 comments:

QasehnyaRania said...

alhamdulillah rezeki :)
lps ni bh la buat tuto jahit manik pulok :)

JR said...

Alhamdulillah...rezeki jangan ditolak...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Dah tuah badan eita, dah berumah-tangga pun masih ramai peminat!ketambola pula tu!

shahdiana said...

hye eita...
banyak dapat hadiah tu..
pasni cantik berseri2 pakai sabun dari istanbul... :D

Ujie said...

Bagusnya anak sedara...bg hadiah awal2. Best3.

t.a.t.a said...

Tahniah kak eita.

eita said...

qasehnya rania....ha'ah kan


JR...musuh jangan di cari..


tajnur...waalaikumussalam....hehehehe.....



shahdiana..harap2 macam tu lah..hahahha..hari2 dah berseri..



kak ujie....kite suke...



tata..tima ksih

Sayangku Zie said...

wah seronok... nanti leh jahit baju raya... best best

Kesuma Angsana said...

amboi murahnyer rezeki !

Djangkaru Bumi said...

terus kapan aku dapat hadiahnya,. pengen nih.

eita said...

sayangku zi....betol..betol..


kesuma angsana....hehehehe...


djangkaru bumi...hehehe..nati ada rezeki dapat lah

adrianna syaz said...

Rezki2...kumpui fm bebyk..best..cecantik ja

hainom OKje said...

Pengantin baru mmg selalu murah rezeki hehe....
Nak bisnes jahit labuci pulaklah tu yeh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...