Monday, August 15, 2011

SITUASI YANG GENTING....


demam + selsema + batuk = x larat nak buat keje.....sapa nak tolong aku?
syahdunya bila dengar dalam radio....
dee jay dah start putar lagu raya......
http://www.smileycodes.info

10 comments:

a.samad jaafar said...

saya dah kebal dgn lagu raya.. dh hilang ciri2 sentimental dlm diri saya kot..hihihi..

eerr..tp saya suka lagu aisyah"pulanglah" huhuhu..sedih woo

Tihara said...

jgn lupa mkn ubat nya ya mbak..akk td 1st lagu raya..black dog bone nye lagu..uwaaaaaa..nak rayaaa :0

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Hidup skrg ni eita, susah senang kita kena tanggung sendiri bukannya ada sesiapa nak jaga kita sepanjang masa. Oleh itu, sentiasa fikir bagaimana utk mengelakkan demam, selesema batuk dsbnya! Maknanya, gaya, jenis makan dan minum hendaklah jaga dengan semolek2nya. Kurangkan minuman berais dan lebihkan air kosong sehingga `urine` berwarna putih...

budak kacamata said...

hmm..nk sembuh cepat kena g berbuka kat hotel uitm ag 1x la..con4m hilang demam..hahaha

Waqheh said...

alolololooo keciannya..gua baru sembuh demam.tapi da skit2 gatai kerongkong batuk2 kecil.

gua tak tahan lagu aman shah. kepulangan yg dinanti.kenang masa lepak kat amerika dulu..

eita said...

a.samad...
eita paling tak suka lagu raya...
tambah dk sorang2 macam ni laaaaagi tak suka dengar...
sedihhh....
waaaaaa..........

eita said...

makan ubat yang sedia ada dalam peti je.....
semalam dengar..tapi tak tajuk apa....haprak betol lah...awal kemain putar lagu raya....

eita said...

tajnur..
waalaikumussalam....
rasanya sebab kipas yang kuat n aircond......tu pasal lah demam...
eita memang tak suka semua tu....orang kampung biasa angin semula jadi je....bukak tingkap luas2....panas sikit tapi nyaman.....bila kena semua tu jadi kejutan budaya lah......terus down...
eita memang tak minum ais....air panas or suam je.....tapi walaupun berjaga2....allah nak bagi sakit kan redha je lah....moga2 sakit ni buat hapus dosa eita....insya allah....

eita said...

budak kacamata....
aku agak pun macam tu lah...
kau nak belanja aku ke?

eita said...

waqheh.....
batuk tu yang seksanya.....
semua ada.....
aku paling sedih dengar lagu dendang perantau..p.ramlee punyer teringat masa aku duk kat jepun dulu.....
menjerit2 nak balik.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...