Thursday, August 25, 2011

GILER LETIH HARI NI......


hari ni kuar merayau2 cari barang dapur....
sebab orang nak balik kat umah....
cari mana barang yang tak cukup je....
yang sedia ada tu masih banyak lagi...
beli tak banyak tapi beratur punyer lah lama......
naik kematu kaki aku.....
rasa macam dah pening lalat dah berdiri lama2.....
sambil tu sempat mesej dengan kawan blogger aku......yang selalu lah juga lepak kat blog...
sian mamat tu demam......
tapi dalam tak sihat sempat lagi merayau2......
ermmmmm.....
tak tahu lah nape ramai sangat orang hari ni...
pening aku....yang paling tak tahan..
macam2 bau ada.......piyo pala......
akibat berdiri terlalu lama...aku pun dah malas nak masak...
jadi sebagai orang bujang ni je lah yang larat aku masak....
(alasan je tu..hehehehe)....
pah terawih....
minum coca cola + timun cina = lalok kepala.....

maggi + lada kecik = baru kaw...
roti sardin jiran aku bagi..
hari ni tukar puding nenas plok...
tahan lah untuk berbuka esok...



7 comments:

Waqheh said...

takan itu juadah buka ko? hahaa mcm nak bg baby makan jer...

gua cukup pantang kalo megi perisa kuah putih. gua suka yg kemerahan..

eita said...

cukup lah tu.....makan banyak2 tak larat nak bangun plok....
aku kan macam baby jugak..keh..keh...
sebab tu aku taruk lada kecik...rasa lah pedas sikit....
baru best

eita said...
This comment has been removed by the author.
ORLANDO AHMAD said...

sampai terlelap aku tadi... tau2 akak aku kejut keh3

eita said...

dah agak dah kau pengsan tadi..heheheh

Tihara said...

sempoi baik punyer juadah ni..mesti ringan je perut :)

eita said...

biasa r kak...orang malas macam saya ni.....hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...