Saturday, August 20, 2011

KENANGAN SILAM....


harap2 malam2 terakhir ramadhan ni....
dapat kita penuhi dengan sebaik2 amalan.....
insya allah...
ermmmm.....
saat2 macam ni teringat masa aku di jepun dulu....
menghayati malam2 ramadhan sambil berlatar belakang kan gunung fuji....
indah saat tu.....
disulami dengan lagu dendang perantau nyanyian p.ramlee.....
dan selamat hari raya dari ahmad jais.....
ermm....
menjerit2 hati syahdu......
semua tu dah berlalu dari hidup aku.....
bilamana mimpi mengejutkan aku........

10 comments:

Tihara said...

oo..dulu study kat jepun ey..slamat hari raya eita..maaf zahir batin..cemangat nk raya kan..tk dan2 nak mintok maap..hehe

budak kacamata said...

hukhuk..zabeh2 mengimbau nostalgia lalu..

Waqheh said...

wahh syahdu nmpk..nostalgia lagu raya..gua kalo dgr lagu aman shah kepulangn yg dunanti tingt ms gua lepak amerika dlu..rindu kt mak bpk gua

ORLANDO AHMAD said...

kesian ngko tihara hahaha

eita said...

tihara.....
study kat jepun?...dalam mimpi je tu kak.....
bukan main semangat lagi akak nak raya kan...

eita said...

budak kacamata....
kenangan sentiasa mengusik hati aku...

eita said...

waqheh....
memang lah....tangkap nangis masa tu...

eita said...

orlando....
awat lu gelak hah......
nak kena sekeh ke?
:P

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Ini mesti asyik berangan nak naik moto cc besar buatan jepun sampai termimpi2.
Ate kalo udoh asyik kenangkan Gunung Fuji tu, pakei je slipar Jepun yang putus. Tiap kali dok seret slipar yang putus tu teringat le kat sana....

eita said...

waalaikumussalam...
hahahaha...macam tau2 je.....
alamak!!!! kalau doh asik seret selipar putus je....mesti orang ingat eita ni kedekut tahap babun tak pun mesti baru terlepas dari tanjung ni...hahahaha.....
susah nak cari selipar jepun sekarang ni.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...