Thursday, September 12, 2013

JOM SARAPAN....

Meh sarapan dgn DAtuk...hehe...
Sambil minum kopi tengok tanyer lah ustaz...
Hr ni ada sikit rajin...
Semlm mimpi duk mkan dgn arwah mak aku...tu yg rajin semacam je pg ni...

19 comments:

Ujie said...

Rajin memasak sensorang..akak dok sorang pg2 ni mmg tak prnah msk2.

Bestla eita, mimpi jumpa mak. Akak langsung tak penah mimpikan bapak akak. Teringin sbnrnya...adeh..sedey lak.

Che Rosliza Che Mat said...

sedapnya bihum goreng..

umi alya said...

kalau le akak bukan anak bongsu, lama daa g risik ita..

ANNA MARIANA said...

sedapnyaaa..... teiba anna rasa lapar pula ni..

HeNRieTTa JoSe said...

yummy...td mam bhun juga...tpi kafe yg goreng...ekekeke...

juanz said...

sdpnya... abg nk sikit yang....

ros_reeza said...

nyum.. jemput, jemput sarapan.. mihun goreng.. Hari ni ROs sarapan dengan mee rebus :)

izan mama mia said...

selamat bersarapan..ehe..tentu dh kenyang dah tu kan...

Cho Zila said...

mihun goreng kalau masak sendiri lebih sedap dari dibelikan.. tambah cili peotong bertambah menarik bihun ut...

Umie Artoqiemie said...

sedapnye.lapaq la pulak aii..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bihun goreng dapnyerrrr

syue wana said...

waa..sedap.
lapar..lapar.. cepatla pukul 3
jom singgah..
http://www.freevitamin.my/2013/09/testimoni-vivix-untuk-pesakit-sle.html

wantie said...

ada lagi ke pepetang ni . bak mai sepinggan. akak memang suka makan bihun. nyum nyum

Puan Kutu said...

bihun goreng sedap..rajin eita masak..:)

Tihara said...

datuk2 biasa makan kuih koci jer, kalau datuk men golf tu makan roti tempek butter jer..
ni kira kayo dah datuk tganu nih makan bihun goreng..
terliur lak tengok tapi dah petang baru sampai umah mu ni, jauh sangat tganu tu..
kira sarapan petang lah..


eita said...

kak ujie....nak gi keje..rasa lapor plok..tu yang masak jap....
selalu mimpi..kadang tu dengan mak..kadang tu dengan mak ayah...sekurang2 nyer terubat jugak rindu kat diorang..




che rose...bihun bodo je..taruk telor...sayur...alhamdulillah rezeki hari ni...


umi alya....cari lah sorang..kihkihkih....



anna mariana...nak ajak pun dah habis..


rietta....kalau kafe goreng lagi sedap tu...


juanz...boleh je..



ros_reeza....pagi2 dah makan mi rebus....



izan mama mia....dah terlebih kenyang...



cho zila.....betol2..masak sendiri..macam2 di campak dalam tu..



umie....lapor kena makan tu..



wanieys....jom makan..



syue wana....lewat nyer makan kul 3..



wantie....hehehhe..dah habis...


puan kutu....nak gi keje...lapor..tu yang masak...



kak tiha...kuih koci?..tu makanan orang tua...hahahaha....

MAZLIZA ABD RAZAK said...

wah..nampak sedap ermm..

Kesuma Angsana said...

sedapnyer !

jaakechik said...

wallah...bihun goreng. sedapnya. tergugat nafsu perut jaa yg belum brekfes nih. muahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...