Monday, September 9, 2013

HUJAN & KASUT BARU...

2 3 hari ni asal petang je langit mesti menangis...
jenuh lah berkejar dengan hujan..
aku plok lupa kat mana letak baju hujan..
berkemas sangat umah masa raya..
sudah nyer langsung tak jupe....

masa kat kelas tadi ustazah syor kan aku mengajar kat situ..
hishhhh..tak nak lah aku..
sebab aku jenis yang rasa suka nak gi keje..aku keje..
rasa tak nak keje aku keje kat umah je...
rasa nak jalan aku gi jalan...
hahahahha..susah kalau orang nak ambik aku keje...
bos aku sorang ni je yang boleh ikut jadual aku ..
sebab tu aku boleh keje dengan dia...
hahahhaha....jahat tak kak ton?...

habis je kelas tadi terus berkejar pergi kedai kasut...
nak dengar ceramah kena pakai kasut lah plok...
kasut yang aku ada sume yang jenis tak tutup aurat..hahaha..
terpaksa lah beli lain..
cari yang paling murah sekali....



ni yang paling murah..
murah2 pun rm19.90 jugak...
excited nak gi belajar kete...

17 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

Wah!! kasut baru....kat sini pun hujan...

baby comel said...

comel ler kasut baru tu..

adrianna syaz said...

Wah..kasut kita sama la...cuma sy pny ada reben kat depan..hehe

Jay Ar said...

Untungnya jadi wanita masih ada kasut berharga RM19.90. Kalau kasut lelaki jgn harap jika ada yg dijual pd harga RM19.90.

HeNRieTTa JoSe said...

Ksut bru bajar kete....best best...pasni klu hujan, xyah wsau lgik...dr rempit bleh trus drift...hehehe...

Puan Kutu said...

sy dulu nk p belajar drive beli kasut baru ga..kasut ygada semua tak sesuai..ada heel lagi.haha

Tihara said...

comey kasut mu, selamat memandu :)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

kasut ni memang sesuai dik kalo nak belaja memandu..akak dulu pakai kasut style gini gak...murah n selesa kan...

wantie said...

akak ni kalau pakai kasut yg jenis cenggini mesti tak pndai. banyak pasang dah beli. bila dah lama sikit mesti kasut tak mo lekat kat kaki.

beli sebab tengok lawo orang pakai. tapi bila kaki sendiri pakai ada je yg tak kena. ngeee

Ujie said...

blink2 kasut gitu!
offer jadi ustajah ke?

bangi pun sejak last week ujan/mendung manjang.

eita said...

che rose....hehehe....sini boleh di kata kan tiap2 petang hujan..



baby comel....1st time beli kasut macam ni...



adrianna syaz....kite tak suka yang ada reben2...



jay ar..tu yang paling murah...


rietta...tu lah...excited nak belajar..



puan kutu...sebab kena beli baru lah tu yang beli...


kak tiha....yeaaahhhh....

lizz...memang lah....tapi jarang beli kasut gini...


wantie.....tepi dia tak penuh memang lah payah nak lekat pada kaki...



kak ujie....ha'ah kak....ita bukan pandai pun nak mengajar orang tua mengaji.....
sini petang2 pun memang hujan


Telor Power said...

kerja apakah yg sis eita kerja ni. sampai bos plak yg kena ikut jadual harian pekerja ni

❤Kamsiah❤ said...

kulim ni lps raya hujan memanjang...kelmarin sehari suntuk hujan...kain baju bergayutan..

QasehnyaRania said...

tak kisah la kak janji bahagia.
sib baik dapat bos yg memahami

Si Matatajam said...

Walaupun murah nampak cantik la Eita..Ala janji selesa..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cewahhhhh kasut baru dier kikihkihkih

shahdiana said...

tulakan..sian kat haikal ptg2 balik hujan lebat basah kuyup..nak ambik anak kat tadika pun payah..selamat memandu eita n berjaya dapat lesen ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...