Thursday, September 26, 2013

BEREHAT UNTUK SEKETIKA..


3 hari bertungkus lumus menyiap kan tempahan cadar untuk 
karnival usahawan desa....kat putrajaya..kalau tak silap lah...
rasa nyer dah berlangsung semalam...sehingga 29 ni...
belok pinggang...
tempahan saat akir...10 set..
mujur siap...
dan hari ni...
aku tak gi keje...
hehehehe...bukan malas..tapi gi dengar ceramah kete....6 jam...


hari ahad ni nak siap kan cadar orang nak kawen...
excited sebab design baru...
tak tau lah jadi ke tak...
hahahahha....
jangan hancur sudah...


rehat jap..ambik gambo...
antara yang dah siap..


masuk sampul dulu separuh..

yang ni memang dah nak di angkut dengan lori..
so..sapa2..
yang nak tengok cadar Datuk jahit..
leh lah gi lepak kat putrajaya..
tapi gerai kat mana..
memang aku tak tahu..
lupa nak tanyer...



model tak berbayar aku...
hahahha...
suke pegang kaki orang..
kes nyer budak ni takleh tengok benda yang bergerak..
comel tak kak ton?..

22 comments:

Tihara said...

kemasnya jahitan ita,
pc dah oka ye,
cumelnya kucim Bere, hehe
paka rebeng, tine ke jatang nih?

**wey takleh nk main royal story, line slow

eita said...

kak tiha...

boleh lah...asik duk check jugak...
x tahu plok jatang ke tine....

sama lah kite..lama doh x main royal..

adrianna syaz said...

Lawa model..sya nak amik jd model gak la.hehe

Jay Ar said...

Model tu pompuan ke?? Di rumah saya ada model lelaki, badan punyalah macho, maklumlah makan sehari dekat 10 kali....

HeNRieTTa JoSe said...

Pndainya akk jahit...klu akk dekat, nk jugak rietta tempah cadar chantek cmtu ngn akk...

izan mama mia said...

wah cantiknya jahitan datuk....jenuh le kiter nak g raound satu karnival nak cari cadar datuk nnt.... in shaa allah kalau diizinkan kesihatan yg baik....mmg terasa nak g sangat esok atau lusa...

hainom OKje said...

Eita menjahit sendiri ke cadar tu?....
Ohhh pasal usahawan bumiputera tu yeh
Cik kuceng cantik jugak bila direbenkan ye...

TiranaAduka said...

salam ita.
Cantik tempahan yg ita siapkan..
Model tu sapa namanya?

t.a.t.a said...

model tak berbayar tu pun nak diangkut masuk lori ke?

Ujie said...

La..apsal tak tanya gerai mana...akak mmg plan nak jenjalan situ. Tak jumpa org, jumpa cadarnya pun jadiklah.

wantie said...

wah.. ada temnpahan . ada la masyukkkkkkkkkk. jauh nau sampai ke putrajaya dia gi lepak yer

shahdiana said...

eita ambik order ke kalau orang nak tempah cadar....macam mana kira

Puan Kutu said...

wah macam hebat je bunyinya siap carnival kt putrajaya lg eita jahit..untunglah pandai menjahit ni kan,masyuk pun ya

hana hadi said...

mesti penat giler kan.. cayok2..

p/s: comel model.. :)

Ummi Iman said...

Pandai menjahit rupanya. Murah rezeki tu bila byk tempahan. Baru nak ambil lesen memandu ke? Good

Ummi Iman said...

Good luck :)

Si Matatajam said...

Pandainya Datuk Jahit..... Datuk join gak yek KUD tu...bagus3

MulutPayau said...

Eita jahit ke?? Cantiknya...dan model tak berbayar tu pun comel sangat...

eita said...

adriana syaz.....boleg..boleh...sila isi borang..



jay ar...ntah lah laki ke puan....



rietta....kalau rietta nak kawen leh akak buat..kihkihkih...


izan....hahaha..tu lah...akak lupa nak tanyer dik...tempahan saat akir...keje pun tunggang langgang...


hainom ok je...yup....hahah..reben lebih hari tu..



tirana aduka....nama nyer BERE...



tata....rasanyer tak kot...


kak ujie.....memang keje last minute hari tu...kata je siap..terus diorang angkut masuk lori...memang tak tanyer langsung...


wantie....cadar kite je yang pergi..kiter tak pergi pun...


shahdiana....memang orang tempah lah...kain pun diorang pilih kat sini lah....


puan kutu.....bangga jap..hahahha



hana hadi.....memang penat sangat2...



ummi iman...ha'ah kak..orang dah ke bulan kita baru nak merangkak naik...tahnks kak..


si matatajam...datuk tak join....orang lain yang join..


mulut payau...ha'ah...


Kesuma Angsana said...

Hehehe KA pergi tapi tak tau nak cari kat mana cadar ni !

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pandai kak eita menjahit

9n0L4 said...

fuhhhh. lame dok mari tgk sini. huhuhu. busy bohhh. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...