Thursday, September 12, 2013

BUDAK GEMOK...

budak gemok ni selalu je menyibuk kat tempat aku keje...
lupa plok nama dia apa..
tak suke betol kalau dia duk merenung macam ni..
macam lah aku ada buat salah dengan dia...


'buat keje..jangan curi tulang....
lastik mata baru tau'


22 comments:

Tihara said...

ololo gedebob nya dia..
mende yang tak pueh hatinya mamat..
sebab kak ita cun sangat eh :)

eita said...

kak tiha....tu r..muka menakutkan je....seyes giler mamat ni

Ujie said...

Haha...dia dah jatuh chenta, tu dok renung eita!

hana hadi said...

huh seram sejuk juga bidak dak gemok tengok mcm tu.. mcm nak cari gaduh je xpuas hati le tu.. hehe

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi merenung tuannya...bila nak kasi makan tue...gemoknya kucing..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

comey kucing ni...
tapi saya geli :)

Cho Zila said...

ha.. ha.. betoi kucing kalau memandang matanya menakutkanmmmm

wantie said...

gebusnya dia. kalau akak le gomol gomol tau. ni mesti kes ko tak kasi makan.sian dia tau.

izan mama mia said...

seram arr kalo kucing dok renung gtu..nampak cam hantu lak...kalau izan dah melalak panggil mia soh halau...hahahah

Raudzah Z said...

Comel..tajam renungan dia..

Masya said...

hahahaha .. sabo jerlah dibuatnya... mujur dia x pandai menjeling, pandai tenung jer...

eita said...

kak ujie....hahahahha...menakutkan je..



hana hadi....tu lah..macam nak kena bedal je ni..


che rose.....kite bukan tuan dia....



mazliza.....kite bukan tak suka tp kureng..layan jugak walau jauh..


cho zila....betol2..



wantie....hahahha.....hari tu kat umah tuan dia takde ikan...tu yang bad mood je kucing ni....



izan..hahahhahaha.......apa daaaaa...


raudzah Z...agak seram di situ..



masya...kalau pandai jeling..soh2 ita lari...

Puan Kutu said...

nmpk gebu je bulu dia eita,ada org bela kot nie

MulutPayau said...

Comel...akak suka tengok...tapi renungannya tajam menikam kalbu..hihihi

Aprialdi SG said...

Kucingnya manis, :)
Jika ada waktu silahkan berkunjung 'kerumah' saya :)

Jay Ar said...

Di rumah saya juga ada seekor budak gemuk berwarna oren. Sehari makan Friskies tak terhitung entah berapa kali. Kdg2 takut pula dpt darah tinggi dan kencing manis....

eita said...

puan kutu...memang pun..yang bos punyer..

mulut payau....agak menakutkan di situ ye..hehehe


aprialdi SG....nanti kita terjah ye..


jay ar...hahahahha...yang ni hari2 makan ikan rebus...

HeNRieTTa JoSe said...

Nie mandor kot akk..mmntau org kerja...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ha ushar pelik jer tuh hahaha

ros_reeza said...

alahai.. jangan marah dia.. sian dia.. hihi

Kesuma Angsana said...

eee. KA mmg takut ngan kucing ni !

jaakechik said...

pandai dia tgk kamera... cerdik!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...