Thursday, December 30, 2010

SELAMAT TAHUN BARU...


selamat tahun baru semua.......
esok plok cuti sebab meraikan kemenangan Malaysia menentang Indonesia semalam....
aku tengok jugak sikit...terpaksa tengok lah bab adik aku nak tengok sangat....
aku plok nak tengok putera katak...
jadi terpaksa lah bergilir siaran....iklan je baru alih tengok bola...
bab tv tu aku yang punyer...hahahaha..jahatnya aku dengan adik pun nak bergaduh..
tapi kalau aku tak bergaduh dengan adik aku, aku nak bergaduh dengan sapa plok kan....
ermmmmmmm.................
sedar tak sedar tinggal sehari je lagi untuk kita sambut tahun 2011...
ermmmm....bertambah nya tahun bermakna bertambahnya usia kita semua...
oh! tidak!!!!!......
makin hari makin tua.....
makin hari hari makin banyak dosa yang bertambah kan.....
apa agak2 azam korang semua????
tapi korang jangan sesekali tanyer aku....
sebabnya azam aku yang berkurun abad tu pun boleh jugak tertunai...
ini kan plok nak buat azam baru....
takde maknanya.....
apa2 pun aku harap tahun 2011 ni akan membawa lebih makna dalam hidup kita semua....
insya allah........
SELAMAT TAHUN BARU SEMUA

10 comments:

REPUBLIK N9 said...

aku kah yg first komen di entry ini??? he3...

azam gua tahun baru ni: nak anugerah dekan utk 2 sem last pengajian gua kat U... lagi satu, azam tahun lepas tak lepas2 lagi, extend 2011 ni pulok he3

Sharifah nor said...

selamat tahun baru...nak melepas kan azam yg lama..nak buat azam yg baru..

REPUBLIK N9 said...

wow!! first... eita gua nak hadiah oit

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Eita, Akak pun ucapkan Selamat Tahun Baru 2011. Mutlu Yilbasi 2011! Semoga rezki kita bertambah dan diberkatiNya!

eita said...

republikn9:
kau lah sapa lgi.....kau kan suka melepak...hahahah...
eita harap kau berjaya lah dapat anugerah dekan tu..insya allah....
kalau dapat jangan lupa belanja eita lamb chop...tak dapat lamb chop dapat sawi shop pun boleh..tapi eita taknak chop cangkul ye....hehehe

eita said...

sharifah nor:
selamat tahun baru jugak...lepas macam tu je.....

eita said...

republikn9:
eh! kau lagi..hahaha...suka sangat kau lepak sini...
nak hadiah ke?
beli sendiri lah..huhuhu

eita said...

moh kembara:
sama2 kak...amin...moga2 makbul doa akak tu...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Terlalu cepatnya masa berlalu walhal azam dan keje masih ditahap yg lama. Nak ubah anjakan paradigma pun biarlah paradigma tu saja yg beranjak asalkan kita istiqamah buat keje yg sedia ada! Selamat Tahun Baru Eita, nice to be with you all these days.

eita said...

tajnur:
memang pun...
pejam celik pejam celik dah nak habis tahun....
tahun lepas punyer pun masih macam ni jugak...
selamat tahun baru 2011...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...