Saturday, December 4, 2010

AKU DAH KONVO.........



hahaha......akhirnya aku konvo jugak.....
tapi...ada tapinya.....
ni bukan majlis konvo aku...tapi majlis konvo anak sedara aku merangkap kawan baik aku.......
aku sebagai phographer je...
wah..wah...bunyi macam dasat je.....
walhal...photographer kecil-kecilan......
seronok jugak....tapi dalam seronok tu rasa jeles lah plok...
yelah tengok orang semua pandai2...aku je yang tak pandai...
dulu arwah mak aku selalu cakap...belajar pandai...ambik A banyak2...
bukan aku tak nak skor A...masalahnya A tu yang tak nak masuk kat dalam report kad aku....
huruf lain je yang sibuk berlari kat dalam report kad aku....
jadi takleh salah kan aku kan...betol tak?
hahahahah.........alasan je tu....





aku tak faham lah budak2 ni....
gambar kasut pun nak ambik....
takpe2....seni tu..
seni huluran kaki....
kita tengok kaki sapa yang paling comel...
hahahah



geram betol lah aku tengok bear ni..
tergantung je kat situ...
nak beli tak mampu..
ambik gambar je lah..
ada sapa2 nak bagi kat aku tak...??




antara bunga2an yang dijual...
pun masih status yang sama...
nak beli tak mampu..just klik gambar je..
hehehehe.....




sedang menyusun bunga....
kakak aku nak beli jugak...
tapi nak buat gubahan bunga yang kecik...
jimat bajet katanya...
hahahah.....macamana tak jimat bajet ..
duit dah beli bear...



'cepatlah...ambik gambar...
dah keras mulut aku tersenyum ni....'
aku menjawab...
'jap lah....tak boleh nak klik ni....
alamak!!!....lupa off flash patut lah...
susah sangat nak tekan...'
ok...ok... senyum balik....



yang ni plok bertambah2 sukenya..
aku sampai hari ni masih tak faham...
asal habis je bergambar....
mesti nak kena lempar topi...
ni cubaan yang ke 5 ambik gambar..
dah teriak sangat nak gambar..
topi terbang jugak.....
terpaksalah ikut jugak karenah..
diorang ni..


4 comments:

HASRUL NIZAM said...

salam...

Nanti gua konvo lu datang... bagi hadiah teddy bear he3...

hmm kim salam kat yg konvo tu he3

eita said...

huawawawa.......gua beres je.....
eita bagi bapak bear boleh?
salam di terima....masih mencari...cepat sikit...hahahahahah

ahmad jo said...

ni kat uitm dungun kan..? hehe

eita said...

yup....nape belajar kat sana jugak ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...