Thursday, December 23, 2010

KEJE SEKOLAH HARI NI.........

baru ni dapat tag dari rose.....
dah lama tak dapat tag ni....napelah rose bagi aku...
dah lah aku ni jenis malas sangat2 nak berfikir....
tapi takpe sekali sekala kena berfikir jga nanti berkarat otak aku...

1. anda ada berapa HP?
aku ada 2 hp...

2. jenama HP anda?
nokia 1200...

3. function HP anda?
3G, bluetooth, camera semua tu takde....hanya boleh col n sms je..

4. anda menggunakan talian apa?
013 n 019

5. jimatkah anda?
jimat? ye kot...

6. berapa banyak wang yang anda habiskan untuk topup dalam masa sebulan?
ermmmm...tak pernah kira plok.....

7. berapa bilangan mesej dalam inbox HP anda?
dua2 hp aku ada 65 mesej je...nak simpan banyak takleh..maklum canggih sangat....
8. siapa yang paling banyak muncul dalam inbox HP anda?
kakak aku, anak sedara aku, kekasih2 gelap aku, kawan2 aku....

9. ketika anda menjawab soalan ini, siapakah penghantar mesej yang paling akhir dalam inbox anda?
kawan aku lah...

10. apa perasaan anda bila baca mesej tersebut?
biasa je....

11. jika anda terima mesej dari seseorang yang tidak dikenali ingin berkenalan dengan anda apa yang anda reply kepadanya...
aku tak reply apa pun...biar di bawa angin lalu...

12. perasaan anda bila rakan andasendiri menyebarkan nombor HP anda?
dia akan terkena hikmat seribu bayang aku lah...kalu tak koma meninggal...kalu tak meninggal koma lah...

13. anda gembira bila menerima mesej dari seseorang?
kalau aku tak sibuk memang aku gumbira boleh hilang bosan..tapi bila aku sibuk..rasa macam nak terajang je....

14. berapa laju anda menaip mesej?
laju sikit dari kura2...

15. siapa kah orang yang pertama yang anda mesej/col hari ni?
kakak aku tanyer pasal keputusan PMR anak dia..

16. berapa kerap anda ber 3G?
apa tu?

17. ringtone apa yang anda gunakan?
bergantung pada orang lah....nada yang berlainan...senang nak cam...

18. bagaimana pula dengan mesej alert?
nokia je..

19. berapa saiz memory card HP anda?
memori dalam kepala je...

20. anda ingin memiliki HP baru?
kalau dapat free mestilah nak...

21. alarm di HP anda?
brook

22. anda ada coll/mesej parent anda hari ni?
apa soalan lah ni.....dalam kubur mana leh col...aiyooo.....mestilah takde

23. namakan orang yang anda ingin tag?


10 comments:

shahjiehan said...

tq taq~ sj sibuk sgt nih...nnt Sj jawab ea insyaAllah

eita said...

sama....takpe...bila2 pun boleh...

beautiful_rose said...

hehhehe trimass..eita coz wat tag tuh =)

REPUBLIKN9 said...

kah3... jawapan ngko x bley blaa... kalo aku yg sms suke tak? kah3

eita said...

rose:
sama2 lan kali kalau ada tag lah lagi....suka2

eita said...

republikn9:
hahahaha....suka kot....apa yang x bley nya

REPUBLIKN9 said...

kah3...

eita said...

skelah banyak....

Hanis said...

lawaklah....Hee...

eita said...

apa yang lawaknya...macam2lah hanis ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...