Wednesday, December 15, 2010

DAPAT AWARD LAGI....






waduh...waduh.....
aku dapat award lagi ni....macam artis lah plok rasanya...jap2 dapat award..jap dapat award (perasan)...
award kali ni pemberian dari kiz.....tima kasih banyak2..
biasalah kalau dapat award..mesti kena jawab soalan dulu....
award dengan soalan memang kembar siam..tak dapat di pisah kan...

1. apa pendapat tentang blog kiz?
menarik.....aku suka lepak kat situ....

2. tempat yang paling nak lawat?
ermmm......tak tahu nak pergi mana lah......

3. 3 perkara tentang diri anda....(akulah tu)

  • suka melepak...
  • suka bawak motor laju2 (nak cepat mati..hehehehe)
  • suka ambik gambar.......hasilnya korang klik kat SINI
4. tag 5 orang untuk terima award ni.....


8 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Eita, tima kasih bagi award kat kita tapi...tapi camner nak bawak balik award ni? Nanti akak jawab jer soalan tapi takder award. Takder pun takpa. Thanx again.

beLLa said...

thanx 4 d award! ;)
nty kte amek ^_^

eita said...

moh kembara:
bawak je lah macamana pun.....
takpe..boleh belaka....sama2

eita said...

bella:
sama2....ambik jangan tak ambik ye

kiz said...

huhuhu..bawak moto laju laju...best best..

eita said...

kiz:
memang best.....
tu kalau nak cepat mati lah...
hehehehe....

beautiful_rose said...

eh...aku pun dapat award jugak eh...thanks eita.nanti free aku buat tag tu =)

eita said...

mestilah..nati kalu free rose ambik lah....
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...