Sunday, December 5, 2010

LAGI...LAGI...LAGI....DAPAT AWARD....






wah...wah....hari ni dapat award lagi....
kali ni dapat award pengomen terhebat....
hebat ke aku sebagai pengomen ni....
huawawawa......macam tak caya je.....aku ni bukan rajin pun nak mengomen orang.....
tapi bagus..bagus...aku suka tu.....
wat tambah semangat nak mengomen...

dah dapat award ni kenalah jawab soalan......soalan yang senang jew....
sambil makan boleh jawab...sambil jawab boleh makan plok......
tengok betapa senang je soalan tu...heheheh...

1. kenapa anda suka komen kat blog aku..?

kenapa erk? (sambil garu kepala....jangan salah faham ye..bebas dari kutu ni)..
kenapa saya suka komen......kenapa saya suka komen......
kenapa ye........sebab dia bessssssssssttttttt.............
aku kan pengomen terhebat.......memang lah suka komen kat semua blog orang.....

2. tag seberapa banyak kawan yang korang suka.....

aku malas sangat nak menaip..tapi takpe...antaranya....:

3 comments:

biskut said...

ouch..camana boleh terfikir untuk tag saya nih dato seri eita..hehe?adakah benar2 saya seorang pengomen yang terbaik atau hanya sekadar pengomen yang baik hati..haha.btw,thanx a lot.


p/s:sy biasanya tak buat entry utk mana2 award.ok penah sekali tapi atas desakan.hehe.

beautiful_rose said...

wuuhhuu.......dapat award tuh tahniah anda berjaya =p

eita said...

hahaha..tyima kasih...orang memberi kita merasa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...