Saturday, December 25, 2010

PERGI YANG TAK KEMBALI...




hari ni genap 5 tahun ayah aku takde.....
so no mood today...
rindu sangat kat mak n ayah aku....
hari2 aku lepak kat kubur mak ayah aku...
tapi tulah diorang bukan boleh hidup semula pun.....
orang takkan rasa apa yang aku rasa...
sebab diorang tak pernah rasa apa yang aku rasa....
al-fatihah untuk arwah mak n ayah aku.....




ni pusara arwah mak aku..
tak tahu lah jadi larangan ke tak
aku ambik gambo ni..
waktu senja plok tu...



ni plok pusara arwah ayah aku...
jangan lah ada orang marah aku..
ambik gambar kat kubur...


16 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Jgnlah sedih! Kan dah jadi sunatullah bhwa yg pergi tak akan kembali. Ramai mrk yg lebih sedih dr eita, sy sendiri pun jd yatim piatu sejak umur 6 tahun. Hidup menumpang ni, mana ada yg senang. Biasa2nya org mcm sy ni lebih suka bersendirian, X nak ganggu dan ambik tahu sapa2! Itu semua berlalu, pikir masa depan kita je bhw kita X nak myusahkan org!

Alynn Notnot said...

youre so strong :)

eita said...

yup...memang betol pun....kadang2 tu rasa bosan sangat dengan hidup....
tapi hidup mesti diteruskan...

eita said...

alynn notnot:
sekali sekala kita kena jadi kuat lah...

alcatraz77 said...

eita, semoga awak tabah menjalani hidup ni, semoga awak menjadi anak yg solehah yg sering mendoakan mereka...

kiz said...

aku juga dapat merasakan kesedihan mu..redha je

Hanis said...

Saya harap awak bersabar sebab kita ni cuma manusia biasa.....He.... Jangan tak de mood pulak,nanti orang tua kita tak senang melihat kita macam ni...(saya tak ingat pulak kat mana saya pernah jumpa ayat macam ni tapi...ayat ni lebih kurang macam memujuk je...)He...

Hanis said...
This comment has been removed by the author.
Hanis said...

Ah....Jadi dua nama pulak tersilap tekan dua kali(''^_^)....He.....(,,^o^)

Catherine- said...

rajin pegi kubur,buat kita insaf dan sedar....suatu ms nnt di situ juga tpt kita...

REPUBLIK N9 said...

Salam ziarah...

Jangan la sedih2 cik adik, bagus la hari2 pergi. Jangan lupe doa utk mereka berdua setiap hari. Setiap kali nak buat sesuatu kebaikan, mulakan dengan bismillah, selawat dan doa utk mereka... kebaikan utk kite dan mereka sekaligus, insyaAllah.

Al Fatihah. (Gua pon slalu lepak kubur, tenang je kat situ)

eita said...

alcaltraz77:
tima kasih atas doa awak....
insya allah

eita said...

kiz:
merasa tapi tak dapat rasa apa yang saya rasa

eita said...

hanis:
memang nak gembira tapi kadang2 tu keadaan yang buat kita hilang mood

eita said...

catherine:
seronok kat sana....walaupun hanya tiang yang ada tapi rasa insaf dan lapang

eita said...

republikn9:
insya allah......best apa kat sana....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...