Monday, December 2, 2013

YEAAHHHH....AKU DAH LULUS....

Dah 4 hari hujan tak berenti renti turun....
hari ni ni plok aku test kete...
ingat kan JPJ...nak tunda bab hujan terlalu lebat..
sekali test tetap di teruskan jugak...
alhamdulillah dua-dua test aku lulus..
baju memang lencun lah ..
berlari gi ambik borang...
berlari plok gi nunggu kat pondok...untuk jalan raya...
tapi sayang nyer takde kenangan apa pun...
kita lupa bawak kamera..huhuhuhu....
akibat berdebor yang teramat sangat..
sume aku lupa...


lulus je ujian...
kasut aku pun tercabut...
huhuhuu....



19 comments:

umi alya said...

tahniah

Masya said...

Tahniah dah lulus... Nnt beli kasut baru

gadisBunga™ said...

tahniah ye.. kasut tu dah tercabut tapi boleh jahit balik tu. sebab still cantik. :D

Jay Ar said...

Tahniah, tahniah, lepas ini boleh belajar bawa kereta kebal pula..hehehe..

adrianna syaz said...

Tahniah eita..sbb dah lulus bwk kete..sya lesen pun xde.hehe

Ujie said...

Wah..tahniah3x!!!
Pasni cpt2 bwk keta, nnti jadi mcm akak...tak berani pulak sbb lama tak bwk.

Puan Kutu said...

kenangan gambar tu tak penting..yg penting dah lulus..bukan sng.sy test jalanraya dua kali gak.haha

tahniah eita!

t.a.t.a said...

kak, bawak kapal terbang pulak. hahaha anyway tahniah.

saya 3rd time baru lulus. huhu

Kesuma Angsana said...

hahaha kita yg lulus kasut yg dapat nama yer... apapun tahniah !

Nazayiena Ayiena said...

Tahniah eita dah dpt lesen memandu dan berbaloilah tu kasut tercabut ngan dah dpt lesen.

Cik Pena said...

Tahniah kak ^_~

Tihara said...

yey lepas ni bleh drift, tahniah datuk..
beli kasut gucci baru la plok

izan mama mia said...

tahniah eita dh dapat leseng keta...kasut tu minta beli baru gamaknya..habis lokoh gam dia..hihi

MulutPayau said...

Tahniah dear...

wantie said...

tahniah.. hamboi semangat ko ambil ujian sampai tercabut kasut kasut.

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
wow! Kemaman menerima berita kejayaan lulus ujian lesen memandu eita ni dgn banjir! Tahniah pada eita, tapi takziah banjir yang melanda sana. Sama2lah kita doakan agar Allah SWT selamatkan dari segala kesusahan yang menimpa orang sana!

HeNRieTTa JoSe said...

Tahniah akk....lpas nie klu hujan...xyah rempit dh....

QasehnyaRania said...

hihi.tahniah.soh tuka baru lettew

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi tahniah lulus ujian JPJ...kesian kasut tue...boleh gam balik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...