Wednesday, December 4, 2013

LAUTAN..

pg td g keje ok lg...
walaupun ngarung jugak air...
masa kat kje hujan selebat lebatnyer..dr kul 1-3 ptg..
sekrng ni hujan jugak cuma renyai renyai je lah..
blik umah ...
waaaaaa...amekaw...
dah macam lautan..
huhuhuhu...motor terpaksa letak atas jalan.. masak kna pakai kasut phua chu kang..

15 comments:

Jay Ar said...

Berhati2 ketika musim banjir ni, utamakan keselamatan diri...

QasehnyaRania said...

jaga diri dato sri

t.a.t.a said...

aiya.. so sad la kak eita. cuma boleh cakap sorry aje. huhu

Ujie said...

dungun banjir kan..berita kata. akak kalau dgr banjir tganu..mesti teringat kat eita.

kasut PCK kena kaler kuning tau! :D

wantie said...

hati hati ya ieta. bahaya banjir ni. bagus gak pakai kasut PCK tu, risau gak kang takut ular ke apa ke kan..

Puan Kutu said...

umah eita banjir jugak ye..harap banjir cepat surut..semoga dipermudahkan

umi alya said...

harap2 paras air idok le mencecah ke dalam rumah

sedak ngarung air..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Bersabarlah atas apa jua musibah yang menimpa eita dan penduduk disana. Cuma banyak2 bersabar dan kuat tekad beribadah untuk memohon kepada Allah SWT agar selamatkan dari mara bahaya. Semua itu datang dan pergi dari Allah SWT jua. Wallahualam

harumankasehvee said...

saya dah lama teringin nak main banjir . masa kecik dulu , kg selalu banjir . tapi sekrg dah x banjir ... berjaga2 yer ...

Tihara said...

mesti banyak ikan naik
hari ni still hujan lagi tempat akak

ros_reeza said...

hati-hati ye.. air dah naik..

eita said...

jay ar....bereh...


qasehnya rania...in shaa allah..



tata...hehehhehe..dah biasa...


kak ujie...tu lah...hujan lebat mendadak....hahahaha..tapi kita punyer warna hitam..



wantie...tima kasih....ular tu takde lah tapi lintah memang banyak..



puan kutu....selalu je banjir..


umi alya..dah masuk pun kat dalam dapur...



tajnur..waalaikumussalam..in shaa allah...


harumankasehvee...mana best main banjir..air kotor tu..nanti gatal..


kak tiha...ikan sume dah lari..hehehehe....


ros_reeza..memang lah

HeNRieTTa JoSe said...

Hua...rmah cntik cm gtu nek air....hua.....akak jga dri yea...

Masya said...

SEMPAT LG AMIK GAMBAR.. PADA HUJAN MCM NI..

Che Rosliza Che Mat said...

tinggi jugok rumah ieta...sempat lagi snap gambar hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...