Sunday, December 22, 2013

SIBUK

sibuk...sibuk..sibuk...
tu je yg boleh aku perkatakan kan..
tambah2 dekat sekoloh nak buke ni..
makin bertamboh lah kje aku..
maklum lah i baru je lepas ambik keputusan PMR..
huawawawa...

17 comments:

Tihara said...

oo bawah umo lagi upenyer tapi sibuk kemaing dia..kemah keming hahak

HeNRieTTa JoSe said...

Ooo...byk kje skulah xsiap lgi yea...hehehe.....

MulutPayau said...

Tentu dapat keputusan yg cemerlang..dah isi borang asrama penuh ke...hehehe..

t.a.t.a said...

ooo muda lagi rupa nya adik eita ni ye. hai adik eita. so amacam result? nak sambung sekolah mana lepas ni?

umi alya said...

baju sekolah dah beli k lum ntuk thun depan?

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Manusia mana yang tak sibuk? Sibuk dgn segala urusan! Namun biasanya manusia terleka dgn 2 jenis kesibukan iaitu ketika masa senang dan masa sihat! Kedua2 ni akan dituntut/ditanya diakhirat nanti. Pendek kata biarlah sibuk asalkan kita tak menyibuk hal2 orang.

Jay Ar said...

Baru lepas amik PMR ye..? Sampai hati tak bagitau kita pun dapat berapa ketul A, hahahaha...

Sibuk tu biasa la kan. Masa lahir doktor sibuk uruskan kelahiran kita, masa sekolah mak bapa sibuk uruskan persekolahan kita, bila dah meninggal orang pula sibuk menguruskan jenazah kita....

wantie said...

hai datuk. lepas banjir ni sibuk je. sibuk pantu kawasan ke

Puan Kutu said...

apa yg disibukkan tu eita macam ada anak nk masuk sekolah je,hehe

QasehnyaRania said...

brpa dapat pmr tu datuk..

izan mama mia said...

bznyer datok.....pmr dapat berapa A

QasehnyaRania said...


singgah jenguk datuk jap. sibuk benor lawat kawsan ye lps bnjir ni. jaga diri ye

Karukord jagau said...

semekooom ^_^

shahdiana said...

akak pun tak habis sibuk...hihi...

HeNRieTTa JoSe said...

PS...akk,rmah cmne?

PSS...bju skulah semua dah siap?

PSSS...mmg murah, sebab stok clearance...

eita said...

kak tiha..hehehehe...kak tak nak belanja kite baju sekoloh ke?



rietta....ha'ah..kak rietta nak tolong kite ke?...hahahah



mulut payau....takde lah cemerlang sangat ..datang lambat hari tu..semua A orang dah ambik...kihkihkih..




tata...kite baru nak masuk 16...sekoloh sini lah jugak nyer..




umi alya...tak beli..pakai yang tahun lepas..hahahha



tajnur...waalaikumussalam...betol.betol..rugi masa je kalau asik duksibuk pasal orang..



jay ar...takde A..sebab datang lambat kat sekolah..semua orang dah ambik...hahahahahah


wantie....ada lah sikit2....



puan kutu...kite yang masuk sekoloh kak...


qasehnya rania.....kite malu nak royat..wakakakaka...



izan....memang bz...takde A..A semua dah lari


qasehnya rania....memang lah...



karukord jagau...waalaikumussalam...



shahdiana...sama lah kite...


rietta...alhamdulillah umah baru je habis kemas...letih gler....

kite pakai baju taun lepas...

Che Rosliza Che Mat said...

Sibuk ya...kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...