Monday, May 20, 2013

TAK TERKATA...

tadi masuk keje lambat..
bos aku suh gi beli belah dulu kat kedai alatan menjahit..
tengah duk beli belah..
sekali tengok kucing ni ..
siannyer dia...
mata buta sebelah..
jalan pun terhuyung hayang..
pahtu duk kat laluan orang plok...
nak angkat aku ni geli sikit dengan kucing..
sudah nye lapik kertas angkat taruk tepi..
kan *nyaknye plok kena pijak...
harap2 ada lah sapa2 yang ambik dia...
ada jugak tempat untuk dia..



*nyaknye.....makna dia kesian..

34 comments:

Ujie said...

Siannya..mcm kecik lagi je dia ni. Moga2 ada la yg amik dia.

Gee GTG said...

salam kak eita..
allah.. kesian lah..
hmmm..

Tihara said...

aduu kesiannya makhluk kecil yang tak berdaya ni..dia sakit mata ni, sebijik mcm muka puyuh, kucing akak tu..

baby comel said...

alaaaa, siannya :(

Jay Ar said...

Seperti juga manusia kdg2 ada yg kurang bernasib baik....

fairus mohamad noor said...

alahai..ciannye..

HeNRieTTa JoSe said...

Kesiannye dia....moga ada yg sudi jga....

Psss...thanks akk...nnti rietta nk try gak la...teringin nk bli beg....hehehe....

MAZLIZA ABD RAZAK said...

kesiannya...

Asrul "iLham" Sany said...

T_T

juanz said...

ololololo.... sayang takut kucing ek? kekekeke...

jaakechik said...

kesiannya kucing tuu.... moga ada yg sudi nk bela dia... jaa ni jenis x minat nk bela... hikhik...

Kesuma Angsana said...

kesian, tp KA mmg penakut kat kucing ni

wantie said...

siannya nengok. siab baik ieta tolong dia. mana la tau kan. kangtelenyek dek kenderaan pulak.

Cik Pena said...

Kesiannya dia...huhuhu....tersentuh hati tgk gambonya.....

Kak eita.....maksud akak td....ada org bk email kita ye/hack???huhuhuh

Ilham Pratama said...

My first thank you for the article photos on this site.
my likes see it, however sorry I did not accidentally daydreaming here and I also did not know because what ...
hopefully can inspire many people. success always

sHaRiNa eLyaNa said...

ciannya //huhu

eita said...

kak ujie..

memang kecik pun..

harap2 ada lah orang yang ambik dia tu

eita said...

gee...


wslm ..

tu lah kan

eita said...

kak tiha..

tak tahu lah sakit mata ke apa..
tapi memang tak nampak mata pun

eita said...

baby comel..

:(

eita said...

jay ar..

betol....

eita said...

fairus...

sian kan..
nak ambik bela pun..ita geli dengan kucing..

eita said...

rietta..

harap2 lah kan...

waaa..best r dia nak beli beg

eita said...

mazliza..

tulah kata..

eita said...

asrul..

kau nak jaga..?..
kau kan suka kucing

eita said...

juanz..

bukan takut tapi geli..

eita said...

jaakechik..

sama lah kita

eita said...

kesuma angsana..

samalah kita kak

eita said...

wantie..

sian sungguh ke dia...harap dia tak merayau merata...

eita said...

cik pena...

tau takpe..

kalau akak memang biasa gitulah..
jap akak buka..
jap lagi tertutup balik

eita said...

ilham pratama..

thanks visit here

eita said...

sha..

:(

QasehnyaRania said...

mudah2an ada yg sudi jaganya kan

9n0L4 said...

siannye. kecik la dh bute. nyaknye pulok. huhuhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...