Sunday, May 19, 2013

BERPINAR MATA SHOPPING DI ZALORA..

baru ni dapat voucher rm 50 dari ZALORA...
tima ksih ye zalora..
macam2 ada...
memang berpinar mata lah..
aku pilih bracelet...
sebenarnyer bukan aku..tapi kawan aku..
hahahha....aku bab2 shopping ni fail sikit..
tapi bila lepak je kat ZaLORA..
sapa yang bukan kaki shopping pun leh jadi giler nak bershopping...




penghantaran pun memang cekap...pantas..
aku order hari kamis..
tengahri sabtu dah sampai..
itupun sebab jumaat cuti kan..
kalau tak soh2 hari jumaat sampai..


ni lah bracelet tu...

12 comments:

Haruno Hana 하나 said...

Hana pulak beli blaus ngan voucher tu :D

Jay Ar said...

Zalora...nama yg indah. Pakaian & aksesori lelaki pun ada kan???

baby comel said...

slmt menyoping di Zalora

izan mama mia said...

besar kotak ..dia.. huu...pakai nak g mana ??

fairus mohamad noor said...

wah..cantik

Masya said...

BRACELET.. ??? CAMNER NAK PAKAI .. APA BENDENYA TU HAHAHAHA .. HARU SY LG X TAHU...

HeNRieTTa JoSe said...

Uiks...dpt voucher percuma....nk jugak....nk bli beg...hehehe....

Kesuma Angsana said...

amboi ber zalora yer !

Gee GTG said...

salam kak eita..
amboi bershopping nampak..x ajak.grrr..
x aci..cis..!!

Tihara said...

lawa la mutiara dia..caner nak buat, kena emel2 yer.. malehnye ler la ambe ni.. :)

jaakechik said...

comelnya bracelet tu... jaa hari tu dpt gak voucher tu. jaa wat beli heel.....hihi...

9n0L4 said...

ramainye dpt baucer zalora ni. nok gokkkk. huhu. wak ke kite se kak. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...