Tuesday, May 14, 2013

IMPIAN AKU...

balik tadi jupe motor ni..
wow.....
raba kamera dalam beg..
alamak!!!...tak bawak lah plok..
masa saat genting macam ni lah dia takde plok..
sudahnyer ambik dengan ncet...
gambo tak cun...
blur...
huuhuhuu..
agak2 lah kan..
kaki aku sampai tak kalau naik motor ni..
hahahhahah

19 comments:

izan mama mia said...

confirm tak sampai...hahahha...

eita said...

izan..

hahahhaha...
alaaaaaaa.......

Ujie said...

Tinggi berapa? Nak ukur ni...:D

eita said...

kak ujie..

tinggi 155cm...je..
cepat ukur sekarang...
hahahahhahah

Kuazue Mohd said...

motor ni in shaa Allah sampai kaki nyer sebab kat tmpt rider tu sebenar nya lebih rendah dari di blkg....bawak mungkin no hal..tapi bila tak jalan..ada kuat enough tak nak tampong berat moto nih?!

Puan Kutu said...

klu kaki tak smp pun takpe,carik la cik abg yg ada moto macam nie.hehe

Jay Ar said...

Kalau kaki JR sampai. Cuma kaki istri dah sah tak sampai...

Gee GTG said...

salam kak eita..
sebelum nak komen ape....saya nak,,...

muahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!

besar impian akak na..^^

Cinta Zakirah said...

Cayalah ieta..

salam kenal : Pictures Can Make Us Smile

Cik Pena said...

heheheh sampai

wantie said...

part kaki sampai tu tak kisah la memang akan sampai jugak. senget sengetkan la sket motpr tu kalu kaki tak smapai kan..

tapi ko sanggup ke ieta kalau kalau mtr ni pancit kat jalan. ko kena tuntun. ya rabbi berat mcm gajah. akak tau le sebab sedara akak ada sebijik. nak tolak masuk awning umah pun menggeletor kaki tangan . hahahaha...

BTW dah suka motor gini. suka sekalilah ngan pemandunya . senang kan ieta. hehehehe

Tihara said...

insha Allah sampai, jum selangor..selangor gua pegang, hahahah :D

HeNRieTTa JoSe said...

Fuh....nnti akk nek....kita rempit sesama yea....hehehe....

jaakechik said...

hahah... minat bebenor dia ngn moto besar ni yer...

❤Kamsiah❤ said...

nak merempit ke hehehe...
jom ride..

Syafiq Muhammad said...

ASSALAMUALAIKUM , DENGAN SUKACITANYA DIMAKLUMKAN DISINI ADA G.A TERBESAR MEI, MEMANG AWESOME . HADIAH TOP REFERRAL SEHINGGA RM150.++ . JOM JOM . ADA BANYAK LAGI HADIAH . ANDA DI TAG #492 .LINK TAGGING SILA KLIK SINI
LINK GA SILA KLIK SINI

shahdiana said...

boleh tahan eita punya impian....jangan naik pakai baju kurung sudah...

QasehnyaRania said...

tak sampai pon smapaikan juga..jnji naik..hihi

9n0L4 said...

napok kecik je moto ni kak. hehe. tapi stil dok sapa jugok rsnye kaki kak tu. kikiki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...