Sunday, May 26, 2013

AWAN YANG TERPILU...

Tadi kuar beli makanan..
biasa aku beli terus dari pagi..
hari ni tak tahu lah nape..
semua kedai tutup...
agaknyer hari ni hari kedai tutup sedunia kot..
tak larat nak pusing cari kedai doh..
last sekali terpaksa lah kuar tengahri gi kedai beli nasi campur...
bile dah kuar..
malas plok nak balik sambung keje..
hahahaha...mujur bos aku xdok..
boleh lah aku bermaharajalela..
hahahahha...
jangan tiru macam aku ye..

macam orang nak ertumbuk kan..

indah sungguh awan..
hari2 jalinan awan yang berlainan corak n bentuk..
itulah kebesaran Allah...

15 comments:

Gee GTG said...

salam kak eita.. amboi.. mintak no bos akk..
hajat nak mengadu ni..^^

Hanamiko Sakura said...

suka tengok awan.. lagi2 yang dibiasi cahaya matahari :)

izan mama mia said...

laa ingatkan dok try nyanyi lagu ning...ehe... baru nak joint..kikiik

oo... ambil kesempatan masa bos tak de..xbaik tau.... ialah..awan mmg cantik...berbagai bentuk dok ada...rasa cam nak pegang..jer..cantik sangat

Jay Ar said...

Masa kecik2 di kampung dulu rumah saya tepi sawah. Selalu nampak awan dgn pelbagai rupa di waktu hampir maghrib. Kdg2 ada yg berupa seperti raksaksa, menyebabkan kalau dekat maghrib saya takut mendongak ke langit!!

HeNRieTTa JoSe said...

ooo...bos xde yea...best la....rietta suka picta no 2....suka kehijauan macam tu...

Djangkaru Bumi said...

fotonya mantap dan gede, sampai loadingnya lama ..heheheee

jaakechik said...

best la kak. buleh mengular...hihi...

p/s : ye la ja pun perasan awan tu bentuknya mcm org nk bertumbuk.

umi alya said...

lama daa akak tak memerhati awan di atas sana, mmg seronok lihat keindahannya..

psstt: anggap le pejabatku rumahku, ahakkkkkk...

Puan Kutu said...

sy suka tgok bintang,en suami suka tgok awan..klu nmpk awan yg cantik mesti beliau capture gambar..kebesaran Allah mmg sgt cantik..:)

Tihara said...

seronok kan snap pic awan dan langit yg biru..tenang, nice picca ita :)

wantie said...

selalu kalau tengok awan yangbentuk itu. bentuk ini. pernahjuga terfikir, ginilah rupa makhluk yang ada kat bumi ni. Di gambarkan dengan kepulan awan tu.

Ntah betul ke idak pendapat akak ni pun tak tau la. Tapi tu la kekadang nampak mcm haiwan di lautan pun ada kan..

BTW- suka benor tengok gambar awan yang ita snap ni. cantik. terang..jelas.

Ujie said...

Sume g cuti2...kenduri kendara..tu memasing tutup kedai.

Aritu akak nampak awan bentuk huruf, sibuk anak2 sedara mengeja. Best tengok awan ni kan...hilang serabut jiwa.

9n0L4 said...

hari ni jaa kuor mkn roti canai, gi kedai lampu. eh? cite mende dahu ni. hahaha.

QasehnyaRania said...

Suka tgk awan.cntikkan

Kesuma Angsana said...

pic2 menarik ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...