Sunday, May 5, 2013

PERISTIWA HARI NI....

seawal 8 pagi aku dah terconggok..
kat sekoloh sura...
ingat orang tak ramai..
sekali...hambek kau..
sesak....
g cari saluran najis..aku..
jenuh mencari baru jupe..
barisan lintang pukang.. tu yang mengalami confuse...
dakwat kat jari pun dah hilang basuh dengan sabun tadi...
buat kotor kuku aku ye..



ni barisan aku..
2 jam aku beratur..
rasa macam nak putus urat kentut..
pinggang aku...

semangat nak mengundi tu...
rela berbasah kuyup dalam panas...

pah sudah aku punyer..
jenuh plok tunggu kakak aku..
boleh lah duduk jap...

bosan nunggu..
klik gambo bunga
raya rose..
 
dah jarang tengok bunga cekur manis..
kalau tak silap aku lah..
bagus jugak sekoloh ni tanam pokok ni..
kalau nak buat bubur lambur..
pakat retuh sini je lah..

 
terlalu lapor...
dah gaul kuah baru teringat nak ambik gambo...
ahhahah...
kedai buruk je..
tapi nasi lemak dia..
mebeles..
sedap sangat2...


agak2..
apa lah keputusan malam ni kan...

29 comments:

Ujie said...

2jam ? Akak yg 40minit pun dah tak keruan. Dahle beratur kat tmpt takde bumbung. Mujur matahari tak terik pg td.

wantie said...

Pi lambat tafi. So rak de la berpeluh peluh..ngeee

MulutPayau said...

akak g sebelah petang..mmng tak payah beratur..
tengah berdebar tnggu kputusan ni...

sHaRiNa eLyaNa said...

smpat lg snap pic bunga hihi..pnt kan berbaris huh~

QasehnyaRania said...

terjawab sudah
barulah semngat rakyat malaysia,
lencun baju dia tu..hihi

shahdiana said...

napa tak snap jari yang meninggalkan sejarah tu eita...5 tahun sekali tu kot...akak pun lupa snap gambar jari...dakwat pun dah hilang...

Jay Ar said...

Lawak tengok "dakwat kekal" yg tak kekal, basuh pakai sabun dah tanggal habis. Lucu....

juanz said...

hi sayang....

Kesuma Angsana said...

pagi2 mmg ramai ler dik!

ANNA MARIANA said...

wah, lamanyaa..anna x sampai 10 minit..

HeNRieTTa JoSe said...

Xtahu plak nama dia bunga raya ros....yummy...semalam mkn nsi lemak kmpung bru....keputusan dh trima...menunggu segala jnj ditepati...xkira la..PR ke BN....

Tihara said...

haha saluran najis...kohkoh
btw the nasi lemak attracted me more..
cakap bhs penjajah :)

eita said...

kak ujie..

ye kak...kul 8..sampai kul 10..baru sampai giliran....
tu tak campur lagi yang langgar q...
geram betol lah...

eita said...

wantie...

petang ada keja..jadi kena gi pagi lah..

eita said...

mulut payau....

tapi dah tahu keputusan kan...

eita said...

sha....

sempat...duk menunggu orang....

rasa nak patah kaki

eita said...

qasehnya rania...
memang bersemangat pun..

eita said...

shah diana..

lupa kak..
balik umah mandi..kena sabun terus hilang

eita said...

jay ar..

hahahha..betol tu..wat rugi duit je

eita said...

juanz...

yuhuuuuuu.....

eita said...

kesuma angsana...

gi pagi sebab belah petang ada keje

eita said...

anna mariana...

pagi sesak lah sikit..
saluran orang muda..memang hot sikit..
hahahha

eita said...

rietta..

hahahha...akak pun tak tahu..dah tengok dia macam bunga ros....

eita said...

kak tiha..

kihkihkih..

sedap kak..singgah dungun meh ita belanja

izan mama mia said...

wah,,sampai berppeluh rejok gitu...

IntaNBerliaN said...

lamanya... saya nasib g awai... sekejap je.. 10 minit je kot

jaakechik said...

uikkk ramai nya kat tempat ngundi tu... jaa ngn en.suami x kena beratur pun sbb kul 3 petang baru kami pergi.. hihi... jenuh menunggu 2 jam tu. pengsannnn!

Masya said...

kt pg ptg dah x ramai org saluran kt hihihihihi

9n0L4 said...

lame dok napok pokok cekur manis tu. buoh die comey. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...