Saturday, May 28, 2011

SENI DALAM KEKABURAN....

baru ni aku ada lah beli ubi keledek....
bukan banyak pun...
rasanya tak sampai pun setengah kilo...
duk sorang buat apa beli banyak...
dalam seminggu lebih....
rasanya aku terlepas pandang ubi ni....
hari ni ingat nak goreng lah....
tup..tup...
terperanjat aku tengok ubi aku dah jadi macam ni...
aduhhh!!!.....
nak goreng..sayang lah plok.....
jadi aku abadi lah ubi aku ni dalam pose yang berbagai...
sian aku...terpaksa cari menu lain.......



ni yang biasa..
sebelum di ubah warna...




ni aku buat dalam..
bentuk miniature effect...




ni plok aku tukar dalam..
bentuk colour swap..




ni plok...
colour accent






ni plok...
fish-eye-effect...





8 comments:

pisau belati said...

mungkin bukan rezeki kamu untk hari itu...

eita said...

yea...betol tu...
rezeki lain hari tu....

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Kalo mu doh asyik lukis artistic effect, posterize, sepia, hueing kat buoh keledek, bilo pulok mu nak gi cuti2 Malaysia? Kawang tunggu laporan mu ni!

eita said...

Waalaikumussalam.....
hahahaha.....belom pergi lagi lah.....
insya allah dalam 5hb baru gi bercuti.....
wah!!! tunggu laporan tu....macam wartawan lah plok.....
cakap ganu leni....
hehe....boleh doh sikit2 tu...
tungggggguuu...

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Datu Seri, banyak nar effect. Gi boh atas tanah cecepat, buleh dia tumbuh dgn sihat. Dalam 4 bulan dah buleh tuai, mun dapat lagi banyak kot!

eita said...

waalaikumussalam......
saja je..sayang plok....
jadi abadi kan dulu dalam gambar....
tak cukup tanah nak tanam.....
asik tenggelam banjir je....

JARI TERBARAI said...

suap aku ade gak pekdah hehehhe

eita said...

suap pakai cangkul boleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...