Friday, May 20, 2011

ARGGGHHHHHH......


rasa nak menjerit je malam ni...http://www.smileycodes.info
tak tahulah nape,......
tensen kot...
tapi bukan tensen sangat,..serabut....
sebab apa serabut......??
sebab aku tak suka orang paksa aku.....
aku paling benci orang paksa aku buat benda yang aku tak suka...
paksa aku berfikir....
aku tak suka pada paksaan.....
sebab hidup aku hanyalah untuk diri aku......

5 comments:

republik n9 said...

rilek laaa ;-)

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Tenang, tenang mbak! Semuanya bisa diatur, bisa dirundingkan. Ngak usah repot2 hal kecil-kecilan. Meningan bersabar semuanya boleh diurus dengan baik. Apa mbak ngak suka ada cowok2 maksain mbak? Barangkali mereka mau bercanda dengan mbak, yaa adat orang muda....
p/s Ke ada rombongan datang meminang sempena menyambut Ulangtahun Kelahiran?

eita said...

republik..:
aku tengah rilek lah ni...

eita said...

tajnur:
waalaikumussalam...
aikkk!!!!kat indon ke ni?
confius lah plok..hehehehe....
hahahaha....suka jugak kalau ada cowok yang menyakat..tapi...hahaha...xde pun..
p/s...ermmmmm......(tgh fikir..ada ke tak)

QasehnyaRania said...

betol2..kita pon tak suka buat keje kene paksa..

sis,nk tnya sikit..
6ti komen kat komen box kita tau..
cm na sis letak pic burung sbg bckground tu..?ciksu nk letak pic view yg i snap tapi tak jadi pon..huhuhu

cm na errrkk???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...