Saturday, March 5, 2011

NGEREK MOTOR HARI NI.....



hari ni leloh jelir rasa....
apa tak nya...tengah syok2 gosip2 sambil bawak motor...tup2..
aku rasa motor aku bergoyang2 je...
ingat motor aku buat tarian dangdut ke apa ke....
rupanya tayar bocor daaaa.....
hampeh betol lah....
jenuh mengerek atau dalam bahasa standard nya....mengheret motor dalam keadaan tayar kempis......kau bayang lah sendiri....
betapa seksanya kaki dan tangan aku.....
mengerek sambil mencari bengkel motor...
nasib lah ada.......seorang akak yang agak2 santai tunjuk bengkel yang paling dekat...
paling dekat pun nelah jugak kaki beb.....
ketiak aku toksah cakap lah..wangi semacam je...hahahaha....



nasib lah ada mamat hensem ni...
kalau tak mau bermalam atas jalan..
hehehe...




ni lah hasilnya...
dah cacat motor aku...
sian plok..




tadaaa.......dah siap..
beres kak.....





di sebabkan lapor selepas
mengerek motor...
aku lepak plok makan rojak ayam....
disebab kan lapor yang teramat sangat..
hampir putus urat perut aku...
aku sempat ambik gambar selepas..
aku dah habiskannya...hehehehe...
gambar sebelum aku lupa nak klik...
tapi cendol takde...sakit tekak lah beb....
ayam aku tak makan jadi aku
letak dia duk diam2 kat situ...




waaa......dinner KFC malam ni...
adalah seorang hamba allah yang baik hati..
belanja aku KFC.....
sendat perut aku macam ni....huhuhu
takpe...takpe...tak habis boleh sipan esok...
walaupun aku vegetarian...
tapi sekali sekala..
teringin jugak tekak ni nak
makan ayam kfc..hehehe

10 comments:

REPUBLIK N9 said...

pegi mandi oiii

eita said...

hahahaha......aku dah mandi lah...
dah wangi pun....

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Kalau pancit tayar hadapan, tak apa lagi bole diteruskan tapi ini kalau dah dibelakang, kenalah sorong mengheret. Tapi kalau dah terdesak jauh benar, naik jelah sampai terkeluar tayar pun tak kisahlah sebab saya ni kurus! Janji tak menyusahkan sangat.

zerotech said...

kalau aku takat tayar pancit aku redah jugak naik motor tuh.. tak kire la depan ke belakang.. hehehhe

uncle aziz said...

samalah... moto uncle pon buat hal la... bile start moto je, tetibe bekepul2 asap naik.... ingat ke ade org hisap shisha kat belakang tu, skali asap keluar dr exzoz la.... habis kena kuar duit lagik..

eita said...

tajnur:
waalaikumussalam.....
tayar belakang yang pancit....tapi tak larat nak mengerek...eita naik jugak..hahahaha...lantak lah tayar nak jadi apa.....janji hilang ketar lutut ......

eita said...

zerotech:
ha'ah.....mula2 tolak jugak...ketar lutut terus naik bawak je...lantak r nak jadi apa...hehehe

eita said...

uncle aziz....
laaa.....apa kena plok dengan motor tu...ingatkan uncle buat magik...hahaha..rupanya nak masuk bengkel..

APAN said...

awek tolak moto...
x penah tengok lagi...
huhu...
pancit la lagi...
aku nak tengok ni...
haha...

eita said...

apan:
wah..wah...melampau lah tu nak suh pancit lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...