Tuesday, March 8, 2011

DAPAT SUPRISE......




Di satu pagi yang indah dan nyaman...
di selang seli dengan suara kicauan burung....
eh!..jap...jap...
apa kes plok aku ni bergurindam pagi2 ni...
hahahaha....ni mesti terikut dengan dialog dalam cite hantu kak limah balik umah...
hahaha...baru lepas tengok citer ni... memang otak jadi biol sikit....
normal lah tu.....tapi aku bukan nak citer pasal hantu kak limah daaaa....
aku nak citer pasal aku dapat hadiah dari readers digest....
waaa.....suka nya aku.....
dapat jam piercarlo....
masa ambik surat tu ingatkan pakwe mana lah yang baik hati bagi hadiah ni kat aku...
rupanya...readers digest...ceh...hilang mood untuk bekerja...
tapi takpe benda free...aku pow je....
bukan kena bayar pun...
hehehehe.....




ni lah hadiah yang aku dapat...
bertambah lah koleksi jam aku...





selepas di keluarkan dari kotak..
ni lah rupanya...





11 comments:

Anis Anisa said...

cantik

SIC2011 said...
This comment has been removed by the author.
REPUBLIK N9 said...

ingtkan aku yg pos ha3

beautiful_rose said...

huhuhu dapat jam....lamo kot aku tak pakai jam sejak kerja kat sini.

APAN said...

cam tok lelaki je tu...
bagi kat aku la...
haha...

eita said...

anis anisa:
canti ke? tima kasih atas pujian...
:)

eita said...

republik:
kalau kau yang pos rasanya aku sawan seminggu...hahahaha

eita said...

rose:
takpe....jam kat henpon kan ada....

eita said...

apan:
mana ada lah.....kau nak ke?
kau pergi beli sendiri lah...huhuhu

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Kalau masa saya kecil2 dulu, alangkah seronoknya kalau diberi hadiah sebegini rupa. Kena pula, yg bagi tu adalah pihak `reader digest`, tentu saya akan mencanagkan semua kwn2 saya, tapi masa kini jam tangan bukanlah sesuatu yg glamour semenjak adanya `handphone`. Namun syukur jugalah dgn pemberian orang!

eita said...

waalaikumussalam...
betol tu....kenangan masa kecik dulu...kalau dapat je hadiah mesti nak heboh kan pada semua orang kan....kalau boleh nak suh semua orang tau....masa takkan dapat di undurkan balik...
orang dah bagi jadi kita ambik je lah....hehehe.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...