Monday, March 21, 2011

SEKETIKA DI MAJLIS KAWEN SEBAGAI......


seminggu dua ni memang sibuk.....
maklumlah cuti sekolah...banyak lah orang kawen...
bila dah banyak orang kawen...banyaklah jemputan yang aku dapat...
hahahaha.....bagus sangat2..
aku tak yah masak.....
tu yang penting tu bagi orang yang malas macam aku ni...
ni plok gambar kawen dimana aku menjadi aku menjadi tukang sibuk...
hehehhe...biasalah....photografer tak bertauliah....
jadi korang layan lah ye...
klik gambar untuk tumbesaran gambar tu bagi yang mata agak rabun sikit....
kalau rabun banyak baik ambik spek mata je.....hehehehehe



majlis akad nikah....18.3.2011
bertempat di kemasik....


ni..antara hantaran..
dari pihak lelaki.....



semangatnya kak kita ni..
bawak nasi semangat....
kusss...semangat....
hehehehe...
hati2 ye cik salmah...
berat tu...


ni lah pengantin nya...
tengah kontrol macho...
rilek r bro....
tok kadi belom sampai lagi...



terbakar serban tok kadi..
bila pengantin tenung macam tu....
rilek..rilek...




bacaan taklik ...
kawin.....rasanya masa ni...
aku duk kat belakang...
jadi kurang pendengaran sikit..
pengantin baca plok macam kentut dalam kain je..
tak dengar langsung...






upacara batal air sembahyang...
dari pihak lelaki...




yang ni plok dari pihak perempuan...





jangan lah lama2 sangat...
melekat kan..
makeup kat tangan tu...





alolololo.....
ciuman mesra lah tu...






sama cantik sama padan..
simple but nice...




aku tak puas hati langsung
dengan gaya ni...
ntah apa2 ntah..
jurufoto yang pihak pompuan ni ambik...
gaya macam orang malas je...




dah penat buat keje...
apa lagi..makan lah...
best sangat....






majlis kesyukuran dan sambut menantu....19.3.2011
bertempat di kampung balai besar.....


ketibaan pengantin.....
tapi yang aku tak faham nya..
apa kenalah budak baju biru tu...
dari tadi lagi tak habis lagi dengan..
selipar dia...
orang suh payung pengantin..
dia sibuk dengan selipar...aduhhh...





kalau gaya macam ni ok lah jugak...





bersama dengan mak n ayah
pengantin perempuan..




pengantin lelaki ni yatim piatu...
jadi takde lah gambar dengan..
mak ayah dia...





bersama dengan saudara..
belah pihak lelaki...






aku pun teringin nak makan..
bersama tapi langsung tak
berkesempatan.....
sibuk klik gambar....






yang ni plok...
pengantin yang dah lapuk...hahaha..
tapi masih sempat makan kat...
meja pengantin...
aku je yang tak sempat...

2 comments:

republik n9 said...

mesti bedebar bile akad nikah

eita said...

tak tahu lah plok berdebar ke tak...
bukan aku yang akad nikah pun....
kalau nak tahu...kau cuba lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...