Tuesday, June 29, 2010

sedihnyer...............

hari ni rasa sedih sangat....http://www.smileycodes.info
sedih pasal apa??
sedih lah pasal hari khamis ni best friend aku nak pergi sambung belajar kat Shah Alam.....
bila dia dah pergi nanti aku dah takde kawan yang nak merempit bersama aku.....
sapa nak makan makanan yang aku masak.....
walaupun sekali sekala masakan aku boleh buat dia muntah hijau...http://www.smileycodes.info
hehehehe...tapi tak selalu lah......sekali sekala je...
sapa nak gaduh dengan aku nanti........http://www.smileycodes.info
ermmmm....macam2 benda yang aku fikir ni.......
nak tunggu dia balik....ermmm...lambat lagi lah...
raya nanti kot.....
aaaahhhhhhhhhh..........mesti sunyi nanti.....http://www.smileycodes.info
aku ni bercakap macam lah kawan aku ni nak pergi mati plok.....
tapi rasanya aku yang mati kebosanan agak nya....http://www.smileycodes.info
tapi takpelah...dia cuma pergi belajar bukannya pergi mati pun...
apa-apa hal aku harap dia akan sentiasa berjaya dalam pelajaran dia.....
semoga kejayaan sentiasa bersama dengan dia......
aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk dia.....insya allah....http://www.smileycodes.info
semoga selamat dalam perjalanan nanti ye......
http://www.smileycodes.info
hidup mesti diteruskan.....huawawawa.....
cergas...cergas.......cergas......

5 comments:

surrealistic.. said...

:( saye sedih bce blog awak.. :(
saye pun akan rindu awak..rindu sgt3..kekgi sape saye nk usik.. saye mesti kurus lps ni..hehe..xleh dh nk g ambik2 gmbr..g buat lwak bodo atas motor..hehe..rindu sgt33..:(
xpe2, t ble saye balek, kite g merempit eh.. :)
awak mak sedare kite yg plg best n sporting.. :) sayang awak.. :)

HASRUL NIZAM said...

salam ziarah... rilek laa x yah sedih2.. rock laa weiii he3

eita said...

surrealistic: kau jadi kurus????
aku tak percaya......kau kan makan banyak mana leh kurus...huaawwawawaw

hasrul nizam: hidup mesti diteruskan......apa kes nak sedih2 kan.....rock babe.....
hehehe

wanie m'nJ said...

sekadar coretan,do come to my blog uwkey!!
i gave u an award!!

eita said...

waaaa....dapat award....
tima kasih....jap lagi saya ambik ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...