Thursday, June 24, 2010

KENA TAG LAGI....

Hari ni aku akan menjawab soalan yang telah di tag kan pada aku.....
tagg ni datangnya dari cik hana...
tima kasih yer CIK HANA.....
cantik sangat blog dia......jeles i.... bagus jugak cik hana kita ni bagi tag untuk aku sekurang2nya adalah jugak keje jari aku ni..heheheh......nilah antara soalan2 yang bakal aku jawab.....

3 nama samaran aku

1. ta
2. yeos
3. rose (kawan tapi mesra aku yang panggil)

5 tarikh penting dalam hidup kamu......

1. sudah tentunya tarikh hari lahir aku sendiri... (kalu aku tak ingat sapa lagi kan)
2. tarikh lahir adik beradik aku...
3. tarikh kematian ayah aku... (sedih sangat....tapi hari kematian ayah aku memang cuti umum seluruh malaysia)
4. tarikh lahir kawan-kawan aku..
5. tarikh lahir pakwe aku (aku ada pakwe ke?...hahahaha...mungkin kot)

5 perkara yang membuat kamu gembira..

1. bawak motor dengan laju....kalau boleh selaju-lajunya....
2. buat lawak bodoh......walaupun aku ni tak bodoh pun..cuma lawak aku je yang bodoh...
3. bila orang dapat habiskan makanan yang aku masak....walaupun kadang kala tu boleh menyebabkan koma melalui masakan aku tu...
4. bila citer lawak aku keluar dalam majalah....happy dia tu macam dapat duit 1 juta....
5. bila orang melawat blog aku.....baca citer merapu aku...hehehe....

5 tempat percutian idaman kamu....



JEPUN


MELBOURNE, AUSTRALIA


KOREA


TASIK KENYIR


CAMERON HIGHLAND

5 sebab kamu jawab tag ini.....

1. sebab aku nak jawab lah.......
2. sebab aku takde keje...jadi buat latihan jari sikit....supaya jari aku tak keras..
3. sebab otak aku sekarang ni tengah blur....takde idea langsung....
4. supaya otak aku ni berfikir lah sikit...tak lah berkarat sangat...
5. sebab aku memang nak jawab...hehehe....

5 orang yang nak di tag....

8 comments:

bintangjanganpergi said...

mekasih cik eita :)

nanti kami jwab K :)

eita said...

ok...beres.....

Iqlima said...

Woitttt..nape aku nye birthday date takde dlm 'Tarikh Penting' dlm hidup mu...eeeeiiii, nak kena nieeeeee

eita said...

huaawawawa...sekali lah tu dalam adik beradik......
owoh......takanlah aku nak wat senarai nama plok....
jangan lah marah....
nak kawin pun marah2....

n u r u l f a r h a n a said...

thanks cik eita :)
dah jawab dah . huhu .

eita said...

hhehehehe...beres..beres....

tieha8384 said...

uiks...ada tag ghupernyer...xper, cik tieha aka madam tieha amik yer...heheeheh..tengkiu

eita said...

ambik jangan tak ambik....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...