Thursday, June 10, 2010

SELAMAT HARI LAHIR......UNTUK AKU...

ermmmm.......hari ni hari lahir aku....makin bertambah lah usia aku kan...bukan bertambah sikit tapi makin banyak...huhuhuhu..
Yang ke berapa?????
hehehhehe.....aku sendiri pun dah lupa yang ke berapa....hahahaha...bukan lupa sangat tapi saja-saja wat lupa.....aku kalau bab umur ni aku memang selalu hilang ingatan..tapi harap-harap tak hilang terus ingatan aku tu....hehehe...
kakak aku baik hati hari ni dia tolong masak nasi minyak, sedikit pencuci mulut, dan juga kek.....
seronok lah tengok budak-budak makan...aku makan sedikit je....takleh makan banyak sangat......nape? takde apa-apalah...aku suka tengok orang makan....tapi aku tak suka makan.......apa-apa pun aku happy sangat hari ni.....semoga aku tabah menghadapi setiap ujian dan dugaan yang ALLAH bagi untuk aku....agar aku sentiasa berada dalam limpahan rahmat ALLAH...amin..




mentang2 lah umur aku dah banyak diorang bagi aku nyala lilin dengan lighter yang anak jin guna untuk pasang ubat nyamuk....ada ke patut.....hisshh..hissshhh...




lilin sebatang menandakan usia aku dah masuk 100 tahun...dah lama hidup kat dunia ni...



macam nasi minyak orang kawin je.......tapi bila nak kawin agaknya...hehehehe....rahsia...



ermmmm....sedap nya......rasa macam nak makan dengan pinggan2 je......


ada orang ambik gambar aku ni......hisshh...hisshhh...kena kontrol ayu ni...




kek apa ni yang liat sangat....tanah liat pun tak liat macam ni....
ikhlas tak ni...hiyahh....

4 comments:

HASRUL NIZAM said...

salam ziarah :)
wah3 sedap nye makan kek... ha3

eita said...

hehehehe.......tu r lupa nak ajak baru ni...

hAsiFzuL said...

wahahah,maaf,xsempat nk wish~ yelh,br add kan~

eita said...

takpe......
saja je....dah tua2 mana lah sesuai nak sambut birthday lagi kan....
hehehehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...