Wednesday, June 23, 2010

SENARIO

semalam aku malas nak buat keje jadi aku lepak2 je lah tengok tv....
dah lama sangat aku ni tak tengok tv...
aku macam biasa lah tengok tv sambil membaca buku yang aku pinjam dari pustaka.....
mula2 tu tengok lah citer HOTEL MANIA......
booooooosan sangat citer...
sebab apa bosan????
macamnalah tak bosannya kalau dah asyik menyanyi je...
citer tak banyak mana pun...
sikit sikit menyanyi....
sikit sikit menyanyi.....
ambik remote tukar siaran tv9...
alamak...citer budak2 lah plok...yang idola kecik tu....menyampah nya rasa....tapi layan lah jugak sekejap...
tukar plok siaran tv3........tengok2 citer SENARIO....
lama jugak aku ni tak tengok SENARIO...
tapi ya allah....aku rasa macam orang bodoh je tengok lawak macam tu.....
dengan kostum yang ntah apa-apa ntah....
dengan lawak yang saja2 dibuat...
naik penat plok aku melihatnya.....last sekali aku tutup jelah....
buat sakit mata je tengok...
lain kali tak yah lah buat citer lawak macam tu...
sepanjang aku tengok sikit pun tak rasa nak ketawa tapi rasa macam nak bunuh diri je tengoknya......http://www.smileycodes.info
baik aku masuk tidur je.....layan bantal busuk aku lagi best....http://www.smileycodes.info


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...