Sunday, June 13, 2010

AKU DALAM KEBOSANAN.....


Dengar pada tajuk aku ni macam aku nak wat satu cerpen kan.....hahahaha....sebenarnya....sebenarnya....sebenarnya.....
Hari ni rasa bosan sangat...tak tahu nak wat apa....
online dalam facebook....lagi bosan....nak main game macam takde mood je...
nak buat kerja??? lagi lah rasa malas...tapi duit nak....hehehehe....
sapa lah yang tak nak duit kan....orang giler je yang tak nak duit....
jadi aku ni bukan orang giler lah sebabnya aku nak duit.....hahaha
lagipun sekarang ni kat depan umah aku ada orang tengah baiki jalan....
bunyi bising giler...
naik serabut kepala aku....dah lah kepala dah berserabut dengan urat saraf lagilah bertambah serabut nya....
tapi kan kalau takde urat saraf ni aku mesti dah duk kat alam lain kan...hehehe..
apa punya bengap lah aku ni....
tak tahu nak kata apa lah...mungkin hari ni hari bengap aku kot...aduhhhhh....
nak gi lepak umah kakak aku tapi diorang satu keluarga gi jalan-jalan cari pasal plok kat kuala terengganu...jadi tinggal lah aku sorang2 kat umah....
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................bosannya.....

4 comments:

AMIR KOMENG said...

bila kawe baca post nih lagi bosan...berjangkit lak tu...

eita said...

tu lah pasal nya...
hari ni memang rasa bosan sangat2 tak tahulah nape...

FiRsYa MeLisSa said...

hai..ada award untuk awak..ambik tau.jgn tak ambik~
3 Awards in a Row

eita said...

wahh...wah.....dapat award...
tak sangka plok boleh dapat tapi tak tahu lah nak ambik yang mana.....
huhuhuhu...
apap-apa pun tima kasih ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...