Friday, November 15, 2013

SUNYI SANGAT...

2 minggu  homestay aku penuh dgn orng..
bile semua dah blik rasa sunyi sangat sangat...
keadaan blik macam asal..
sorang sorang lagi..
huhuhuhu...
tambah lagi kesunyian aku bile..
cpu aku masuk wad icu..
keadaan dia dah tenat sangat..
terpaksa jupe tok batin kat shah alam....
harap pc aku cepat sembuh..

18 comments:

adrianna syaz said...

Ada homestay ke ni?kat mana?

Sya pnya pc pun x baik2 lagi..huhu..

umi alya said...

bek ita standby pc baru jer, rasa2nya yg lama tu dah nazak bebenor..

tajnur said...

Assalamualaikum
Dimana banhagian rosak pc tu? Processsor, RAM, motherboard atau power supply? Eh kan ke PA eita ada. Suruhlah baikki cepat sikit!

tajnur said...

Assalamualaikum
Dimana banhagian rosak pc tu? Processsor, RAM, motherboard atau power supply? Eh kan ke PA eita ada. Suruhlah baikki cepat sikit!

t.a.t.a said...

jauh tak shah alam dengan tempat akak?

Jay Ar said...

Saya juga kdg2 sunyi bila anak2 dan isteri tiada di rumah. Nasib baiklah ada kucing untuk tempat bermanja...hehehe..

wantie said...

fuh..advance noh tok batin sekarang ni. Tok batin alaf baru. hahahaha...

jauh nau PC kamu tu merantau berubat ye. pas ni sembuh la tu. mana tau pas ni tok batin bagi tangkal rimo.

eita said...

adriana...homestay kt dungun je...

eita said...

umi alya....pc ni pun bru lg..tak sampai pun 2 tahun guna..

eita said...

tajnur...waalaikumussalam...power suply dia bru je baiki bru ni...yg ni hard disk plok rosak...
PA ita dah lama pencen yob....

eita said...

tata...of coz lah jauh syg oiii...akak kt dungun tganu..mau 6 jam jugak nk ke shah alam tu

eita said...

jay ar...at least pakcik ada jugak kucing...kite takde apa2 ..ikan pun dah lma mati

eita said...

wantie...hahaha..dunia di hujung jari...harap2 mnjadi lh sihir tok batin kalu ni

Tihara said...

pahni ramai la booking homestay mung eita..tok batin pahang takmo try kew ? :P

eita said...

kak tiha..haha..harap2 lah..jauh sangt pahang

fairus mohamad noor said...

alololo..ciannye..

QasehnyaRania said...

suruh tuka yang baru le tu datuk.hihi

Che Rosliza Che Mat said...

memang kena bawak pergi jumpa tok batin baru okey pc tue hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...