Wednesday, November 6, 2013

ERRMMM..

kalu dulu bile pc aku sakit..
dia boleh ubat sendiri..
la ni kesakitan dia dah makin parah.
langsung xleh nk ubat kan diri sendiri...
sian pc aku..
isim dia makin menjadi-jadi..
hahaha

17 comments:

❤Kamsiah❤ said...

nak kena beli baru la tu...:)

LYAfrina said...

haha..
kna cari penganti baru laa

Tihara said...

kesian pc dia, kena virus selsema ke yunk ?

adrianna syaz said...

Sian pc tu.hehe

izan mama mia said...

kn g cr peneman pc tuu..boring gamaknya dok seserang..ehe

umi alya said...

meroyan gmknya tu

MulutPayau said...

Kena beli yg baru tu...

Gee GTG said...

saya pon sedih.. hmmm..
(over plak..hahaha)

pisau belati said...

Pembunuh Tanpa Bayang :

mungkin perlukan yang baru,,,,,

Cho Zila said...

jom beli baru.. ha.. ha... tupun kalau dah takder ubatnyer lagi..

wantie said...

hujung tahun dapat bonus. dia suh bli baru la tu.

Che Rosliza Che Mat said...

nak tukar baru kot..

Tihara said...

paroks lagi ker pc mung ita wey

Ujie said...

Tu yg lama nyepi ya..
Akak punya pun mmg dah tamat riwayat, tak g hantar servis lagi.

tajnur said...

Assalamualaikum
Biarlah pc komp rosak asalkan pc hati ok! kan pengaturcaraan dlm hati kita lebih penting! Pc komp, senang2 ada fulus, boleh dibaikki!

QasehnyaRania said...

in shaa Allah.
dia surh datuk check yg mana patut la tu.kiki

Che Rosliza Che Mat said...

tuan pc pun menjadi-jadi jugok nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...