Sunday, November 17, 2013

SANTAU....

tadi tok batin msj aku..
bgitau setelah di jampi..
ditelek...di tenung...
di alin dgan tepung tawar...
sungguh tak sangka..
CPU aku telah terkena santau angin...
organ dalaman dia rosok teruk..
hish..hish...zaman dah maju ni..
pun masih ada lgi diorang buat..
kegiatan dok bermoral gini...
berat nanang..
padahal CPU aku tak kacau pun..
kehidupan diorang...

25 comments:

Jay Ar said...

Nasib baik CPU tak kena rasuk, jika tak banyak pintu dan tingkap rumah yg pecah......

eita said...

jay ar...hahaha..betol doh tu...

umi alya said...

ish, ish, ish.. kesian...

Puan Kutu said...

kok PCnya selalu sakit2,bawak gi perubatan Islam la.haha

t.a.t.a said...

akak kena motivate self kendiri pc akak tu. bagi psikologi nya kuat, baru boleh tepis segala macam ilmu sihir.

wantie said...

pandai tuk batin tu yer. siap dapat detect kena santau lagi tuh..

ada batuk berdarah ke PC kamu tu. ada jarum? ada miang buluh. wah seyes ni ieta.

Ujie said...

err..kalau organ dalaman teruk..maknanya tak dpt bertahan lama la tu kan..

Kesuma Angsana said...

hahaha .. gitu ke !

Karukord jagau said...

apa pasal ni...entry makin lama makin pendek.. :D

Tihara said...

ish syirik tu, jangan main2..
kesian pc mung ita..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Serius ke kena santau ni? atau reverse psychology ada yang tak kena pada eita? Harap tuan punya pc tu sentiasa sihat dan fikiran positif. Meh sini! Kalau stakat hardisk, RAM,
keyboard, speaker, software dan apa saja rosak kecuali microprocessor dan motherboard kita bole repair! Tapi suruh le PA eita tu antar kat kita!

Masya said...

kalau dah organ dalam yg teruk mmg x lama dah tu... baik beli baru

eita said...

umi alya...kesian sungguh

eita said...

puan kutu...memng kna bawak lh tu..hahaha

eita said...

tata...pc tu dah tak kuat lg nk tepis sihir2 sian dia..huhuhu

eita said...

wantie.nadib baik cpat bawak jupe tok batin...hahaha..
errr.tak dapt detect simpton tu

eita said...

kak ujie....tak tau lah tu..tok batin kata memng dah sampai ajal dia.huhuhu

eita said...

kesuma angsana...hahaha

eita said...

karukord jagau....guna phone boh.memng lh pndek.hahaha

eita said...

kak tiha...meng syirik tu...

kesian..kesian

eita said...

tajnur...waalaikumussalam...tok batin ckp mcm tu..betol lh kot..sedang berusaha ubat kn pc tu...boleh ke yob...PA kite dah merajuk...

eita said...

masya..memng patut cr yg baru kan

fairus mohamad noor said...

hahaha..kes berat ni

QasehnyaRania said...

hihi.sib baik cpu yg kena santau

Che Rosliza Che Mat said...

memang berat nie hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...