Wednesday, November 20, 2013

HADIAH

hari ni rasa nyer hari paling happy dlm hidup aku...
sebab apa?
sebab dpt hadiah gelang kaki..
dari ustazah aku..
terharu nye....mcm tau2 je aku suke gelang kaki... suke tp syg duit nk beli...hahaha...rezeki dr orng kan
mklum lh aku kn peljar faberet dia..
hahaha perasan nyer
semlm ada ustazah aku tipon..
konon nyer nk tayer..
aku nk yg ada jurai2 or yg biasa..
disebabkn masa tu tgh bljar naik bukit...
jd tak jawab tipon...
ustazah aku pun beli yg biasa..
loceng tu leh kemek kn  katanyer..
tima kasih daun kladi...

21 comments:

Fashion Trendz said...

Gelang yg cantik dan comel...

umi alya said...

untungnya ita..

psstt: Ustazah tu adik lelaki ke? ylh, mana tau nak ambil ita jadi adik iparnya, larikkkkk..

eita said...

fashion trend..
kite suke

eita said...

umi alya..hahaha.adik takde tp ank lelaki ramai...huawawawa...

Tihara said...

bestnya, alhamdulillah..hadiah bermakna kan ita :)

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
AlHamdulillah semoga bertambah2 lah rezeki ustazah tu. Kalau ustazah tu kakitangan kerajaan, sahlah nanti dapat 2 kenaikan gaji nanti. Kami disini, sukalah sangat2 eita dapat hadiah macam2! Eita pula, janganlah asyik seronok terima hadiah dari orang, dah tiba masanya eita pula rajin menghadiahkan kat orang....

izan mama mia said...

wah..tahniah yer ita..nak berkenalan jugalah ngan ustazah tu..hahah...
hah elok loceng tu kemekkan..ada bunyi xleh kan..

Ujie said...

Alhamdulillah...rejeki!

Belajar naik bukit? Amik lesen keta pulak ke ita?

wantie said...

bertuahnya badan... walawei..dalam emas mahal mahal ni dapat seketul.
beruntungnya badan

t.a.t.a said...

kak, pc kena santau akak yang dapat hadiah eh?

hahaha

eita said...

kak tiha....hehehe...rezeki kak..

eita said...

tajnur....waalaikumussalam...ustazah tu bkn kakitangan kerajaan pun....suami dia je penolong pengetua....rezeki yob...

eita said...

izan.klu nk bknalan kena mr bljar kt ita lh

eita said...

kak uji...alhamdulillah moga murah lg rezeki diorang kan..

ha'ah...dah tua2 bru nk ambik lesen...

eita said...

wantie...rezeki..skrg ni mas tgh turun haga...

eita said...

tata..hahahaha..meme r

fairus mohamad noor said...

wah,,beruntungnye,,,

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.rezeki :-)

HeNRieTTa JoSe said...

sukenyee....tahniah akk...jd pelajar peberet....comei gelang tu....

shahdiana said...

untungnya lah badan..n kaki sebab nak pakai gelang tu...hihihi

Che Rosliza Che Mat said...

wah!! seronoknya dapat gelang kaki..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...