Thursday, July 29, 2010

PERGI TAK KEMBALI......

Hari ni hari yang paling sedih buat aku......
mak yang paling aku sayang telah meninggalkan aku untuk selamanya......
memang sedih giler lah......mujur tak giler je....
macamana tak sedihnya aku kan tinggal berdua je dengan mak aku jadi bila dah mak aku meninggal sapa lagi yang aku ada........
sunyi sangat2......
mak aku meninggal tepat 6.40 pagi pada 29.07.2010.........
dan alhamdulillah sumer urusan pengebumian selesai pada pukul 6 petang.....
syukur sangat2 takde apa2 halangan sepanjang urusan pengebumian ni.....
nak menulis banyak pun aku takde mood sangat....
mood aku masih lagi dalam keadaan kelam dan samar2........
AL-FATIHAH untuk mak aku.........
semoga mak dan ayah aku ditempatkan di tempat orang2 yang soleh dan beriman disisi ALLAH.....
amin....

8 comments:

Zalikha Razali said...

bersabarlah..allah lebih sayangkan die..takziah untuk sekeluarga

ainhany said...

salam eita,

salam takziah..salam jumaat..
jgn lupa buat segala kebaikan niat buat mereka..muga kita ters mngirim saham buat mereka..tanpa mereka sapalah kita....

nak ckp panjang..akk pun tewas dgn kehilangan...sesuatu yg ada kini telah tiada...indah hanya kenangan...doa hanya lafz kerinduan..semuga ditempatkan dijannah org2 yng kita sayang...amin

eita said...

tima kasih atas ingatan dan doa untuk eita dan keluarga......

Iqlima said...

Takziah

bintangjanganpergi said...

eita..
salam takziah..

wachak said...

salam takziah atas kehilangan bonda yg di sayangi.
semoga ieta tabah ...

eita said...

tima kasih atas sokongan kalian untuk eita......

tieha8384 said...

eita....salam takziah wat ko...aku x tau pun mak ko dah x der...sabar banyak2 erk.....aku sbg kawan tetap ada kt sisi ko....semoga ko tabah menghadapi dugaan nie.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...