Thursday, July 1, 2010

KAU PERGI.......

Hari ni...sunyi sangat-sangat......
macamana tak sunyinya bila satu2 nya best friend aku dah takde....
takde?????
maksud aku takde bukan mati lah.....apalah korang ni....
asal takde mesti mati asal mati plok mesti takde......pening aku......
best friend aku tulah.......
pagi tadi dia dah bertolak ke Shah Alam........
sedih sangat tengok dia pergi......http://www.smileycodes.info
tapi yelah nak buat macamana kan.......masa depan dia.....
tapi tu lah aku ni jenis yang gatal tangan xleh duk diam.....dalam orang sibuk berkemas sempat lagi aku klik apa yang patut....
hahahhaha........xleh nak kata apa lah......layan jelah.......


antara khazanah yang di bawa.......untuk keperluan hidup....


bantal busuk pun bawak????
aduhh......memang tak leh dipisahkan lagi..
bantal busuk+kak long= long ncuk....


sayang nak tinggal anak....
tulah nak belajar lagi....nak jaga anak lagi...
tak tahu lah sempat ke tak.....
dari muka tu napok macam suke je tinggal anak kat kg...
hehehehehehe.......

selamat jalan........
hissshh...hissshh.....tinggal aku sorang2...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...