Wednesday, July 14, 2010

NASI GORENG UDANG BERAPI.....


keje aku semakin hari semakin bertambah2.......
buat aku jadi bosan giler tahap babun rasanya.......
capai yang ni tak kena......
capai yang itu tak kena....
ambik yang ni pun rasa serba tak kena.....sekali sekala tu rasa nak menghilangkan diri je.....http://www.smileycodes.info
hilang diri kat mana??....
pergilah kat mana2 pun janji orang tak jupe aku......
jadi cara yang paling terbaeknya tinggal je keje tu.......gi cari keje lain yang tak menyerabutkan kepala hotak aku.....keje apa?..hehehehhe...memasaklah....pas masak leh makan.....huwawawawa....otak pun tak serabutkan....perut pun kenyang......
aku pun ke dapur...bukak peti tengok apa yang patut......
tengok nasi ada.....cili api ada...kira2 cukup 15 biji yang aku nak.....
tengok bawang putih ada satu labu......sebab nya aku paling suka bawang putih..takde bawang lain pun takpe.......
tengok peti beku napok ada udang....ok beres......
akhirnya terhasil lah.......tadaaaaaa..........
nasi goreng udang berapi.....huhuhu...ingat maggi je ke yang berapi ......
resipi aku punyer pun ada jugak apinya.....
apa yang berapi?....
hehehehhe.....telinga lah yang berasapnya......sapa2 yang tak tahn pedas memang takleh kongsi makanan dengan aku........
aku tak leh tak makan pedas...takde kicklah bila kurang pedas........http://www.smileycodes.info
so.........kita enjoy.......
masa untuk makan......http://www.smileycodes.info


yumm...yummm....tak sabar rasanya......

ni je udang yang sempat aku ambik...
yang lain sumernya mak aku yang pau....
huhuhuhuhu....


hasilnya.......licin...
yang tinggal lada je sikit...
tak tahan dah berasap kepala...



huhhhh......bila dah kenyang boleh lah start balik wat keje.......
cergas...cergas..........jangan malas.......
takde keje takde duit.....http://www.smileycodes.info


6 comments:

Cik Yang said...

Salam!!! He he he~ habis licin!!

eita said...

wslm....hehehehe....
lapor etek tu yang licin tu.....

Mazru Majid said...

salam..

better dari makan kat kedai yg belum tentu selamat tu :)

jom terjah

http://koianakpahang.blogspot.com

eita said...

haaa...tau takpe......tadi gi lepak kat blog mazru jap....
naek loya tekak kan....
aduh...macam2 orang sekarang ni...

tieha8384 said...

bunyi cam sedap jer.....nk sikit......eita, nanti amik award dari tieha erk....

eita said...

ala.......dah habis lah...
nati eita ambik yea...
tima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...