Tuesday, July 6, 2010

MERISIK KHABAR.......


ahhh.....penatnya hari ni....
aku, adik aku n kakak aku....gi ronda satu dungun untuk cari barang2 untuk buat hantaran masa merisik...
merisik kena bawak hantaran jugak ke?????
confius plok aku ni....
sepanjang aku dirisik orang takde plok orang bawak apa2...ermmmmm.....ntah....
tapi takpe aku kan suka berjalan-jalan...hehehehe...
buat hilang tensen....
seronok masa kedai pengantin....hehehhe..bila lah aku nak jadi pengantin..hahahahahaha.....lawaknya.....
aku plok asik je kena marah...hehehehe...macamana tak kena marahnya lain yang disuruh lain plok yang aku buat....
hehehehe....adik aku suruh cari barang untuk merisik aku plok asik ambik gambar sana sini...mengalahkan wartawan plok...mujur tak kena sekeh kepala...
sekeh lah kalau berani...ada aku kisah..takde kan...
hobi aku tu kan...

terujanya tengok baju pengantin....



nilah baju yang aku pilih...cantik tak?

tauke kedai tu tipu aku....
dia kata ni bunga telur tapi aku tak nampak pun telur
kat bunga ni....


setakat bakul macam ni aku pun boleh buat....
tapi buat dalam mimpi je lah...
hhehehe...

mana satu nak ambik ni....
semua comel2 belaka..
ermmmm....ambik belaka je lah....



lepas tu kitorang pergi lepak kat kedai emas.....
aku paling teruja dan suke sangat lepak kedai emas...
pompuan mana tak suka perhiasan tambah plok datangnya dari emas kan....
pompuan + emas = bergaya giler....
hahahahhaha...... banyak sangat lah....
rambang mata.......kat sini pun aku kena marah jugak......
adik aku suh cari cincin tapi aku pergi ambik gambar emas-emas yang terdapat kat dalam kedai ni...nasib tauke kedai ni tak marah...kalau tak naya jugak aku ni....



kat sini lah cincin yang berkenan sangat dalam hati aku....



sini pun ada jugak tapi tak berkenan lah..
semua cincin macam roda kete lembu..
bulaaaaaatt...je...


antara koleksi cincin yang berjaya aku curi hari tu....
nasib sempat lari.....
kalau tak memang nahas aku kena tembak...


macam lipan bara yang mengigit di tangan je...
kalau pakai ni mau takleh angkat tangan tu....



dah dapat apa yang di cari kitorang pun balik lah......
atas sebab2 tertentu aku tak dapat tunjuk kan gambar cincin yang kitorang beli....
tak suprise lah........
ok lah aku pun nak membetolkan urat kaki aku yang dah tergeliat akibat banyak sangat merayap........http://www.smileycodes.info


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...