Saturday, July 17, 2010

KELAS MASAKAN......



Hari ni aku ada kelas masakan bersama dengan shikin.....
kelas masakan apa??....
kelas memasak pasta....untuk kelas dia....
alah macam kelas ert...kemahiran hidup...
jadi di sebabkan budak ni baru tingkatan 2 jadi aku bagi menu yang simple but nice.....hehehhe...
memasak ni otak kita kenalah kreatif sikit kan......
menu yang memang simple sangat2.......budak tadika pun boleh masak......
hahhaha...budak tadika nak pegang pensil pun tak pandai lagi kan...apalah aku ni...
yelah maksud aku....betapa senang nya menu ni...
dan tak sampai 30 mint...pasta tu dah siap di makan.....
dan hanya aku n sikin je yang makan...sebabnya yang lain tak dapat nak telan...
katanya makan barat.......
ermmmmm....tak tahu lah samada xleh telan sebab kan makanan barat atau...
rasanya yang tak sedap...tapi aku makan ok je.....
kadang tu saja je...mengada2 kan.....




ni rupa pasta yang belum ni masak...
masih dari kilang.....


ni yang dah siap di rebus....
sekali tengok macam tiub basikal...
jadi kalu sapa2 yang tiub basikal
bocor leh je ambik yang ni.....


ni lah hasilnya......
menu yang simple but nice....
hehehheh.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...