Saturday, July 3, 2010

BUNUH DIRI....????

tengah sapu sampah kat tanah tadi terperanjat beruk aku....
beruk pun tak terperanjat macam aku....
ada 'orang' bunuh diri.....
aku tak tahu sebab musababnya kes bunuh diri ni......
mungkin jugak pasal putus cinta.......atau..
tak tahan sebab dikejar oleh 'along'...atau..
di paksa kawin dengan orang yang dia tak suka ...atau...
ditendang dari U......atau jugak.....
sebab Brazil kalah main bola....atau.......
aku sendiri tak tahu........http://www.smileycodes.info
tapi yang pastinya semua yang aku tulis kat atas ni memang takde pun....
sebabnya kes bunuh diri ni melibatkan seekor burung......
hehehehehehe.......jadi aku memang tak tahulah apa sebab kematiannya......
yang heran tu apasal lah burung ni pergi gantung diri kat pokok orkid aku plok...
pergi lah gantung diri kat lain......
sampai hari ni.... burung ni masih tergantung...
nak buang aku takutlah...
takut apa???
hahahah...takut kena badi...huawawawawa.......



'sapa hati kau liza'......
cinta ku sampai ku menutup mata.......


alamak!!!...tersepit plok kat sini....
macamana nak kuar ni......
aduh!!!.......mati jugak aku....

polis menyifatkan kes bunuh diri....
tiada unsur keganasan dari 'ALONG'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...