Tuesday, July 13, 2010

MALAS...........

hari ni rasa malas sangat2....http://www.smileycodes.info
nak buat keje malas...
nak makan pun malas......
pendek kata hari ni sumer rasa malas.......
tapi kalau malas sapa plok yang nak bagi aku makan kan.....
huhuhuhuh......jadi nak tak nak kena lah buat jugak kan......
aku sekarang ni tengah blur memikir pasal.....

kenapa orang tak pernah nak tanyer sesuatu dengan cara yang baik...
walaupun dah banyak kali di beritahu...tapi masih tetap tak nak mengalah.....masih tetap nak marah2 dan masih tetap mempertahankan pendapat diorang.......
yang mereka tahu luahan hati mereka tapi tak pernah nak ambik tahu pasal luahan hati orang.....
walaupun adik beradik sendiri.....
ermmmmmmm.........
sampai hari ni aku masih berfikir....berfikir...dan terus berfikir....http://www.smileycodes.info
tapi masih tak jupe2 jugak.......benda yang aku fikir....
ermmmm....manusia yang mengalami hati yang sakit memang susah nak terima pendapat orang lain.....
yang mereka tahu mereka yang terbaik walaupun kadang kala pendapat diorang macam taik je...........
aku jarang naik angin tapi bila aku dah start naek angin......susah lah sikit nak control angin tu kasi pulih........hehehehhe....bukan selalu pun...setahun ada lah sekali kot......
hahahhaha..........arghhhh.........susah nya hidup jika orang tak pernah nak faham masalah orang lain kan......
tapi ada aku kisah.......selama ni aku hidup pun orang tak pernah ambik tahu pun pasal aku...
jadi buat apa aku nak sibuk pasal orang kan.........
janji rock babe.........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...