Sunday, January 17, 2010

Sibuk sangat.....

Dah lama benar aku tak menulis dalam blog ni.
Terlampau sibuk.Mana tak sibuknya dengan budak2 lagi dengan tempahan baju lagi.
Tak menang tangan aku ni.Tapi apa2 pun masih lagi dapat aku atasi.
Rezeki tu.....
Ada kerja adalah duit. Takkanlah asik nak meminjam jer...Orang nak bagi pun naek jemu asik muka sama je yang datang meminjam kan...
Selagi ada kudrat dan rezeki pemberian dari ALLAH selagi tulah aku bekerja. Sesekali tu rasa jemu jugak asik keje sama je....Tapi susah jugak nak cari keje laen.
Kelulusan bukannya ada pun. Kadang2 tu orang yang ada kelulusan pun banyak yang tanam anggur masam kat umah kan.
Tapi apa2 pun aku seronok dengan keje aku.
tak terikat dengan sapa2 pun.Rasa nak rehat, aku rehat.
Rasa nak tido, aku tido.
Rasa nak tengok tv, aku tengok tv.
Pendek kata seronok lah keje sendiri takde sapa yang nak marah kan kita.
Tapi dalam seminggu dua ni memang sibuk memanjang.
Nak rehat pun takde masa tapi aku curi jugak lah masa tu dalam setengah jam. Wat hilang tensen keje.
menaip nipun dapat hilangkan tensen aku.
Buku dah bertimbun yang aku beli, yang aku pinjam dengan pustaka tapi satu pun tak sempat nak baca.
Dah banyak kali kena denda pasal lambat hantar.
nasib lah ada kroni kat pustaka. Kadang2 ambik duit denda kadang2 tu dia biar je...
he..he.. selamat aku
Sekali kena denda sampai 4 ringgit.Aduhhh......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...