Monday, January 25, 2010

Lumrah alam.....

Hari ni aku bukan nak citer pasal alam sekitar tapi nak citer pasal orang.....
pasal perangai orang....Aku hairan lah kenapa bila seseorang senang diorang selalu lupa memandang pada rumput di kaki?????? asyik memandang pada langit yang biru...bukan apa aku takut sakit leher je...kalau tak sakit leher pun takut patah plok leher je....lagi naya....
Bila dah susah barulah nak ingat yang rupa-rupanya ada rumput di bawah tapak kaki......ada taik lembu kat rumput....hahahaha......jangan terpijak dah la...
bila senang sumer orang orang lupa kan......bila susah baru nak ingat bahawa ada seorang insan yang bernama aku......
tapi aku tak kisah pun...aku dah biasa hidup macam ni....
susah ke senang ke sama aje.....
yang penting aku sentiasa mendapat rahmat dari Allah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...