Friday, January 15, 2010

Hobi aku masa lapang....

Sekarang ni aku ada hobi baru....
Nak tau apa dia?
aku baru je beli 3 akuarium...nak bela ikan. Macam2 ikan yang aku bela.
Ada ikan Guppy, ikan Emas, ikan badut, ikan apa ntah...aku dah lupa r banyak sangat.
Seronok tengok ikan berenang2. Segala masalah hilang macam tu je.
Alangkah bagus kalau aku dapat hidup dalam air macam ikan....
eeii....bodoh betul aku ni.
Elok2 hidup atas daratan nak duduk dalam air plok.Silap2 hari bulam mati lemas.
Kalau tak mati lemas mati kena makan ikan jerung.
Tiap-tiap 10 minit sekali aku tengok ikan aku.
Bukan apa takut ikan mati. Cukup besar sikit aku pun jual dapat banyak duit.
Korang jangan salah faham plok aku bukannya bela ikan kat umah.
Aku bela ikan kat dalam komputer.....hahahaha....
Maen game fish live la....dalam facebook.
Seronok giler...macam betul2 je ikan hidup.
Tu yang aku teruja tahap babun nak beranak tu.
Bela ikan kat umah buat apa.....buang masa je
bukan leh jual pun....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...